toorbjoornjoorde Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 hei jeg lurer på om microsoft blir sletta fra alle datamaskiner etter vinterferien... mange sier det er det sant???? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nei det er ikke sant, hvor har du hørt slikt tull? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 hei jeg lurer på om microsoft blir sletta fra alle datamaskiner etter vinterferien...mange sier det er det sant???? Blir Microsoft sletta? Om du mener MSN eller Live Messenger, er det ikke sant. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Ja, microsoft blir sletta fra alle datamaskiner etter vinterferien og snøen smelter en gang etter sommerferien Endret 10. februar 2009 av BearCat Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Er dette troll eller? Håper ikke de sletter Windows også Endret 10. februar 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 hehe Windows Os Nuke hadde vært noe ja, men tror ikke det er hold i de ryktene der du Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er bare de som bruker Vista som sliter, Obama har satt til verks noe som heter DIE VISTA xD Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvordan får du det til å bli et ord? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvordan får du det til å bli et ord? Utrolig att jeg må forklare dette men here it goes: Det ene ordet var satt etter ":" Altså er forklaring på hva det ene ordet var. Greit nok, ordet var en smiley, Bøyer meg i støvet. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Microsoft, hvorfor i alle dager skulle det plutselig blitt sletta? "Heisann, vi er fra Mcrosoft og må formatere alle PCene dere har i huset med Windows" Eller bare at PCen plutselig bare blir svart og C disken liskom er formatert? :!: Endret 10. februar 2009 av Durochris Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sikker noe sånt som om 14 dager kommer et megavirus og stjeler PCen din sånn at du ikke kan bruke det. det vil da være en hypnosesirkel på skjermen. det du trådstarter har hørt er ikke sant. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Byner å bli veeeldig mye offtopic her nå Uansett, så er vel dette klassisk nettby nyheter som er 12åring har skrevet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå