Athlon Power Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Jeg har en smc barricade 4 port router med innebygd switch. Det jeg lurer på er om switch funksjonen funker uten at jeg bruker wan funksjonen? Det jeg spør om er om jeg kan bruke switchen som er innebygd som en ren switch? Hvordan settter jeg den opp som ren switch BobboZ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 En switch er det ikke noe å sette opp...den er ren "plugg&play"-dippedutt. Skulle du ha et LAN-verktøy til å konfigurere så måtte du ha en router elns. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 20. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2002 Det er jo det jeg sier jeg har en router med innebyd switch. jeg vil deakivere routeren og kjøre den som en ren switch. Alstå slå av dhcp og andre router funskjoner. Det jeg spør om er hvordan og hva jeg skaøl slå av ikke hva en switch er det vet jeg meget godt fra før av. BobboZ Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 skriv inn ip'n til routern.. vanligvis 192.168.0.1 Slik er det på min D-Link 804 router m/switch... Da kommer det fram en webside der du kan konfigurere alt mulig rart. Lenke til kommentar
mammut Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Ja har den samme her og du kan bruke den som en ren switch ja bare logg deg inn på ruterens web grensesnitt og disable dhcp og hva ellers du trenger og gjøre . Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå