Tmnc Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Broren min skal oppgradere fra dette skjermkortet til dette hvor stor oppgradering er det egentlig, vil han merke forkjell i spill på grafikk, fps etc? takker for svar. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Ville ikke si det er den ultimate oppgraderingen, men man får jo det man betaler for. Avhengig av hvilket spill så kan det variere. http://www.tomshardware.co.uk/charts/gaming-graphics-charts-q3-2008/compare,735.html?prod[2086]=on&prod[2151]=on 9500GT er ikke med, men det har ca. samme ytelse som et 8600GT som kan brukes til å sammenlikne med. Endret 10. februar 2009 av Smirnoff Lenke til kommentar
Tmnc Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 selv jeg vet at det ikke er en stor oppgradering, men er det en oppgradering i det hele tatt? fikk egentlig ikke svar på spørsmålet mitt som var om han vil merke forkjell i spill på grafikk, fps etc? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Vel, om du sjekker linken så er svaret der, men joda, det blir en del forskjell fra det gamle kortet. Personlig ville jeg kanskje gått for et Radeon HD4670 som koster ca. 150 mer, men jeg vet jo ikke hvor stramt budsjettet til din bror er. Endret 10. februar 2009 av Smirnoff Lenke til kommentar
Tmnc Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 sjekket linken såklart, men sånnt sier meg veldig lite.. 600kr var liksom det han kunne ut med nå så blir nesten det skjermkortet om det da ikke fins et bedre til samme pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå