Gjest Guest_gjest_* Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har bestemt meg for å bare spise frukt og grønt i en uke for å rense litt opp i systemet. Har hatt et kosthold med ekstremt mye fett, kjøtt og sukker de siste årene. Så nå har jeg gått i 4-5 dager med bare frukt, grønnsaker, juice og litt ris og nøtter. Og la nettop merke til at at avføringen var helt gul. Er dette normalt? Er heller ingen lukt når jeg er på do. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du er blitt en fugl. Nei, jeg har ikke peil på slikt, men googlet "gul avføring". Kom opp mange treff, så du finner nok noen svar. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Klart det er normal, du får jo avføring basert på hva du spiser.. Om det du spiser er sunt for kroppen din er jo en annen ting, for ett ensidig kosthold er ikke sunt uansett hva du spiser. Legg til kylling og fisk til grønnsakene og risen du spiser så blir nok kroppen din glad også. (PS, husk det er veldig mye sukker i juice!) Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ser ut som det kan være forskellige ting som gjør dette. - for lite galle - tiden fra du spiser maten til den går i toalettet er kort - mye fett (høres litt usannsynlig ut i forhold til det du sier) - bakterieinfeksjon i mage/tarm Generelt er det lurt å gradvis tilvenne seg en ny diett og ikke ta en plutselig helomvending. Hvis dette vedvarer burde du nok få det undersøkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå