abene Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Dersom trenden fortsetter kommer Gmail snart til å ta igjen Windows Live Hotmail. Les mer Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har byttet fra Hotmail til Gmail, og jeg kan ikke si at jeg angrer.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg bruker både Hotmail og Gmail, til hvert sitt formål. Jeg liker ikke at mine mail blir scannet av Google i Gmail, og det er derfor jeg av prinsipp ikke har skiftet helt over. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg bruker både Hotmail og Gmail, til hvert sitt formål. Jeg liker ikke at mine mail blir scannet av Google i Gmail, og det er derfor jeg av prinsipp ikke har skiftet helt over. Hva hindrer Microsoft i å lese e-posten din på deres tjener? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hva er fordelen med gmail? Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jeg bruker også begge deler, men hotmail som den seriøse mailen min. Jeg skal vurdere å bytte over til Gmail når de ser det passende å fjerne beta-merkingen. Endret 10. februar 2009 av OpusNR1 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har brukt gmail siden 2004 og er strålende fornøyd. Har til dags dato ikke slettet en eneste epost.. og bruker kun 4-5 % av plassen. Samtidig så har man gmail tilgjengelig på telefonen via eget program.. noe som fungerer utmerket. En gang i tiden så kostet det jo penger å utvide kapasiteten på hotmail.. vet ikke om det gjør det ennå.. men det var det som gjorde at jeg byttet fra hotmail til gmail. Idag brukes bare gmailen til seriøs epost, hotmailen brukes til allt annet. Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hva er fordelen med gmail? http://news.cnet.com/8301-17939_109-10125647-2.html Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jeg har byttet fra Hotmail til Gmail, og jeg kan ikke si at jeg angrer.. Jeg også og det for en del år siden nå.... hotmail er kun en msn klientkonto hos meg. Gmail er uendelig mye bedre enn hotmail, og jeg kommer nok aldri til å vende tilbake dit. Endret 10. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har lenge brukt fastmail.fm og anbefaler det til de som vil ha betalt e-mail, med støtte for domener osv. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jeg bruker også begge deler, men hotmail som den seriøse mailen min. Jeg skal vurdere å bytte over til Gmail når de ser det passende å fjerne beta-merkingen. Det kommer nok ikke til å skje med det første ... Google liker virkelig å hvile seg på beta-merkingene. Endret 10. februar 2009 av heanwi Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg bruker både Hotmail og Gmail, til hvert sitt formål. Jeg liker ikke at mine mail blir scannet av Google i Gmail, og det er derfor jeg av prinsipp ikke har skiftet helt over. Hva hindrer Microsoft i å lese e-posten din på deres tjener? Ingen ting, men de har det ikke som allmenn policy. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hotmail er kun for MSN for meg også. Ser mye bedre ut med @gmail enn @hotmail om du skal framstå halveis seriøs =D Lenke til kommentar
Bergs Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 @live.no er jo ikkje så verst heller vil eg påstå Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 på live.no har jeg registrert en 10-12 adresser for sikkerhetsskyld, men har ikke brukt dem ennå. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Bruker hotmail og har brukt det som hoved e-mail i alle år. Har gmail som ein "backup". Er godt fornøyd med hotmail. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jeg bruker også begge deler, men hotmail som den seriøse mailen min. Jeg skal vurdere å bytte over til Gmail når de ser det passende å fjerne beta-merkingen. Mulig det bare er meg, men jeg oppfatter [email protected] som betydelig mer seriøst enn [email protected] Selv bruker jeg gmail, av den enkle grunn av at den er overlegen hotmail i funksjonalitet. Endret 10. februar 2009 av NorthWave Lenke til kommentar
O.J Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Reklamen til Hotmail er irriterende ja. Eneste grunnen til at jeg ikke helt har gått over til Gmail er vel alle stedene jeg har registrert meg som hotmail-bruker. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) GMail: Conversations, Labels (!), Lett eksportering av kontakter, ingen reklame, ny funksjonalitet jevnlig, tar imot hjelp fra uavhengige utvikler gjennom Google Labs Tja, jeg digger GMail ja Edit: Glemte geniale "Archive", og integrering med andre Google-tjenester. Endret 10. februar 2009 av Jonta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 omg, google's førsøk på verdens herredømme er enda et skritt nærmere:grin2: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå