weebl Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 går du med kniv på fritida da? og rektor har ingen ting med hva som skjer utenfor skoletia Lenke til kommentar
neadii Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Skolen kan ta opp ting som skjer utenfor skolen hvis en elev tar det opp. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jo - men man kan da ha hva man vil hjemme uten at det har noe å si? Jeg har en hagle. Det betyr ikke at jeg må på rektors kontor for avhør angående massakren i skolegården! Trådstarter sa bare at han hadde kniver - ikke at han brukte den aktivt til å true folk! neadii: Dette kan de helt sikkert dersom ting som skjer utenfor skolen har påvirkning på elevens psykiske/fysiske helse eller prestasjoner på skolen. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hehe, vet. Skrev det som svar på weebl sitt innlegg. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Bringer aldri knivene med utendørs, kanskje om jeg skal i skogen på grilling ellerno. Ikke hørt noe mer fra rektor, så vet ikke hvordan saken ender. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ikke ta opp saken før rektor eller en av elevene kommer til deg med noe. Kan hende hele greie bare forsvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå