PyrionZ Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har ikke gjort en dritt skal jeg si deg! Ingen av dere kjenner meg, så hvorfor skal jeg juge? Ingen vits å lage denne tråden om jeg ikke snakker sant uansett. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kom igjen gutter, gi no gutten heller noen tips om hvordan han skal komme seg ut, istendenfor å hakke ned på han.. Kanskje han ikke har gjort en drit? Grow up ppl.. Natta Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Veldig kjedelig og bli beskylt for ting man ikkje har noe med, og er faktisk litt vrien situasjon du er i. Viss du har sagt som det er, at du ikkje har gjort noe av det, og lærerene fortsatt tror på kidsa som anklager deg, da er det egentli lite og gjøre :/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 OT-baren er vel ikke helt rette plasseringen for denne så jeg flytter den til Juss-delen da det er kanskje en mer usikker plass for tråden. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kom igjen gutter, gi no gutten heller noen tips om hvordan han skal komme seg ut, istendenfor å hakke ned på han.. Kanskje han ikke har gjort en drit? Grow up ppl.. Natta Enig. Hvorvidt man tror på OP er vel egentlig ikke så relevant. Da får man heller la være å poste. Nuvel, jeg merker jo i holdningen til OP at han er ganske defensiv, og virker også litt hissig. Disse tingene er dog ikke mot noen regler. Det jeg anbefaler er å be rektor om et møte med disse folkene som har anklaget deg, under kontrolerte forhold. Der spør du pent og høflig om hva de mener har skjedd. Så gir du pent og høflig din egen versjon, uten å hisse deg opp, banne, si du er drittlei av anklager, etc. Bare forklar pent hva som har skjedd. Lenke til kommentar
deum Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 er jo bare å be de gutta over på kaffe og kaker. så setter du deg ned å prater med dem om saken. sette på litt koselig musikk, så skal du se alt løser seg. Nei for faen! hold ut til siste dag, så tar du å legger en bra plan for å knuse de drittunga! HATER sånn små forbanna drittunger som tror de eier verder å kan gjøre hva de vill! take em down! Hvis du får nedsatt i orden og oppførsel pga dette , er det på tide å lage en større sak ut av det! Edit : Støtter stilen din 100% Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg mistenker at å "knuse drittunga" ikke akkurat kommer til å hjelpe på saken. Lenke til kommentar
deum Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg mistenker at å "knuse drittunga" ikke akkurat kommer til å hjelpe på saken. hvordan skal de påvirke han? hvis du leser skrev jeg "siste skoledag" å ja , da mener jeg etter skoletid... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Edit: Ble litt flåsete her, så skal moderere meg. Skolen er langt ifra den eneste sanksjonerende institusjonen vi har her i landet, og det er lite å hente i å skulle bekrefte de fordommene disse kidsa tydeligvis allerede har. Endret 11. februar 2009 av Alinoe Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) hvis du leser skrev jeg "siste skoledag" å ja , da mener jeg etter skoletid... Så tøff du er. Hvordan skal det hjelpe å "knuse" noen før eller etter skoletid? Den eneste du lager problemer for, er deg selv. Endret 11. februar 2009 av magnusalex Lenke til kommentar
deum Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvor gammel er du egentlig hvis du tror skolen er den eneste institusjonen som kan sanksjonere hans handlinger? jada , det er nokk av "party poopers" her i verden. så hva er din brilliante ide for å få dem til å holde kjeft da? å husk. vold er ikke et alternativ! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har jeg ikke allerede outlinet det jeg mener er beste løsning? Lenke til kommentar
deum Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har jeg ikke allerede outlinet det jeg mener er beste løsning? jo sorry , my bad. så ikke posten din ovenfor men ja kan også funke det. men jeg bare husker "sånne" type mennesker fra når jeg gikk på skolen. mener å huske at et møte med rektor ikke pleide å hjelpe. får håpe han har litt flaks med disssa gutta da. får håpe de er redd for rektor å klarer å holde kjeft etter møte:) Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Har ikke tenk til å ty til vold, skal mer til.. Skal la rektor snakke med de, han sa han skulle det ihvertfall.. Så ikke vet jeg. Hører jeg ikke noe mer, glemmer jeg saken. Men, om jeg får nedsatt for at rektor tror på de, så blir jeg ikke veldig blid. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 ... går i svart (metall stil), og folk er generelt redd meg... Trur ikke det er mange som er redd for folk i svarte klær og naggler Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Si til de at om de fortsetter å plage deg med falske anklager så tilkaller du "onkel", burde funke. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det jeg anbefaler er å be rektor om et møte med disse folkene som har anklaget deg, under kontrolerte forhold. Der spør du pent og høflig om hva de mener har skjedd. Så gir du pent og høflig din egen versjon, uten å hisse deg opp, banne, si du er drittlei av anklager, etc. Bare forklar pent hva som har skjedd. garantert det aller lureste. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 ... går i svart (metall stil), og folk er generelt redd meg... Trur ikke det er mange som er redd for folk i svarte klær og naggler Juling ell? Neia, på skola mi er folk redde kameraten min og meg, pga utseende, og klær. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Måtte på rektors kontor i dag, der jeg fikk høre at jeg hadde truet en annen elev på skolen med kniv! Noe jeg selvsagt ikke har! Har du kniv? Hvis ikke, er det en usaklig anklage. Hvis du derimot har med deg kniv på skolen, eller noe annet som kan brukes som våpen, kan det i seg selv oppfattes som en trussel. Juling ell? Wow, en trussel. Endret 11. februar 2009 av Svinks Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Det var ingen trussel. Jeg skrev "Juling ell? Neia". Jeg kødda med det. Har flere kniver, men aldri hatt med noen av disse på skolen. Rektor sa at de ikke hadde sagt om det skjedde på skola eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå