hans A Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har problem med at IE (IE7) låser seg oftere og oftere. Og enkelte websider er verre enn andre. F.eks VG og hardware.no Får opp feilkode 1002. Men jeg har ennå ikke funnet en fiks til problemet. Er det noen andre som vet noe? (Har 2 PC'er. Den gamleste fungerer helt perfekt.) Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sliter med akkurat det samme, aner ikke hva det er. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 har du prøvet å tilbakestille IE, i noe tilfeller hjelper det. verktøy>alternativer for internett>avansert>tilbakestill. lykke til Lenke til kommentar
hans A Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 har du prøvet å tilbakestille IE, i noe tilfeller hjelper det. verktøy>alternativer for internett>avansert>tilbakestill. lykke til Skal teste om det funker. Lenke til kommentar
mzz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har også fått dette problemet etter jeg installerte flash 10. Har dog ingen løsning på dette. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har også fått dette problemet etter jeg installerte flash 10. Har dog ingen løsning på dette. hvis jeg ikke tar feil, ligger flash 10 også som add-on i IE og da vil de blir deaktivert hvis man resetter IE. lykke til Lenke til kommentar
hans A Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Flash 10 ble ikke deaktivert. IE har ikke låst seg etter at jeg tilbakestillte. Tidligere på dagen hadde jeg flere frysninger. Håper det fortsetter like bra.... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 IE har ikke låst seg etter at jeg tilbakestillte.Tidligere på dagen hadde jeg flere frysninger. I de siste har de vært mye problemer med frysning i IE ( og resette IE hjalp de fleste ), håper dette blir bedre når IE8 final kommer. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå