mrmount Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei, Trenger hjelp til å velge den beste pc'en. Pris er ikke ett tema da jeg kan fritt velge en av disse... Dell XPS 13 Intel Core duo P8400 4Gb minne DDR3 1067 Mhz 256MB nVidia 9500 Grafikkort Disk 320GB 7200RPM 13,3" CCFL skjerm 1280X800 og tru life HP dv3610 Intel Core duo T6400 4Gb minne DDR2 800Mhz 512 Nvidia GF9300 Grafikkort Disk 250GM 5400 13,3" WXGA LED display Hva er egentlig forskjellen på T og P prosessor?? Mounti Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Sikker på at du vil ha så liten skjerm? 13,3" er ganske lite... Hva skal den brukes til? Endret 10. februar 2009 av Cleaf Lenke til kommentar
mrmount Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Sikker på at du vil ha så liten skjerm? 13,3" er ganske lite...Hva skal den brukes til? Hei, Helt sikker på at jeg vil ha så liten. Skal brukes mye når jeg reiser og ellers når jeg sitter med den i fanget og ser på tv... og facebook og sånn :-) Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei, ok det er fint, men jeg vil da påstå at til sånt bruk gjør en mac seg utmerket godt til bruke... www.apple.no Opp til deg, når det kommer til de PCene du har linket er ingen av dem noen "super monstrer" men de er da gode nok. Intel sin P serie er litt høyere clocket tror jeg, enn T, og det er vel litt annen konstruksjon og det kommer an på effekt bruk osv. Jeg ville valgt den første selv om jeg hater DELL og liker HP. Jeg argumenterer med stor og god oppløsning, et ok skjermkort, godt med rask ram og en passe clocket prosessor, deretter er jo selvsagt 7,2k rpm harddisk verdt å nevne på en PC da dette er ganske mye. Men vær litt forsiktig med DELL.. de har med det å... sno seg unna garantier og levere dårligere hardware enn andre gjør forhold til prisklasse. Du kunne jo tenke på å satse på andre maskiner, men du har jo sett deg ut noen gode, jeg tror den første vil være et godt kjøp. Lenke til kommentar
mrmount Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Hei, ok det er fint, men jeg vil da påstå at til sånt bruk gjør en mac seg utmerket godt til bruke... www.apple.noOpp til deg, når det kommer til de PCene du har linket er ingen av dem noen "super monstrer" men de er da gode nok. Intel sin P serie er litt høyere clocket tror jeg, enn T, og det er vel litt annen konstruksjon og det kommer an på effekt bruk osv. Jeg ville valgt den første selv om jeg hater DELL og liker HP. Jeg argumenterer med stor og god oppløsning, et ok skjermkort, godt med rask ram og en passe clocket prosessor, deretter er jo selvsagt 7,2k rpm harddisk verdt å nevne på en PC da dette er ganske mye. Men vær litt forsiktig med DELL.. de har med det å... sno seg unna garantier og levere dårligere hardware enn andre gjør forhold til prisklasse. Du kunne jo tenke på å satse på andre maskiner, men du har jo sett deg ut noen gode, jeg tror den første vil være et godt kjøp. Når det gjelder service etc har jeg på stedet next busines day... Så det bekymrer meg ikke. Men du mener helt klart at P prosesoren er best og at skjermen på dell maskinen er best? Lenke til kommentar
mrmount Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Ingen andre som har kommentarer?? Lurer spesielt på prosessor og skjermkort/skjerm Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 P prosessoren har lavere TDP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå