Gå til innhold

Den nye friday the 13th filmen

spetwols

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kinoen her i byn har den ikkje oppført på hjemmesiden sin om at den skal vises i morgen :S

er ikkje noe om den på siden i hele tatt.

kvifor? er snakk om edda kino i Haugesund

Hmm. saann var det paa ski kino en gang og. Naar Transporter 3 kom ut. Da kom den ikke fQr om 2 eller 3 uker senere her en andre kinoer.

Men akuratt naa gleder jeg meg saa sykt til i morgen :D Kommer ikke til og sove i natt !

Lenke til kommentar

Yeh, virker ofte som at kritikere setter fokus på karakterskalaen, ikke selve anmeldelsen. Altså, at de skriver anmeldelsen utifra karakteren de har satt, og da har anmeldelsene en tendens til å bli utrolig usaklige. Det er jo forståelig nok. Anmeldelsen blir ofte lettere å skrive, og det blir lettere å fylle tomrom (altså, bare snakke om hvor elendig den er osv.). Et godt eksempel er denne anmeldelsen til DB ja. Ga meg egentlig ingenting.

Lenke til kommentar

Ey ! Naa har jeg vert og sett den ! Fy flate fikk meg en overaskele ! Jeg trudde det kom til og bli en re-make version. Men nei. Denne filmen er topp ! At db har gitt denne en toer er en skamm. Og om ikke Jason ville dukke opp helt til slutten og skremme liv av oss saa ville det vert underlig. jeg anbefaler filmen ! Jeg gir filmen saa vidt en 5'er.

Lenke til kommentar

Så den akkurat på kino og filmen var i grunn helt grei, likte den mye bedre enn de "gode" gamle filmene hvis man kan si det på den måten. Er en del logiske brister som man rynker litt på nesen av, men skal vel godt gjøres å slippe unna dem når det gjelder slike filmer.

Lurer på en liten ting:

Jason, aka Robin Hood, skyter jo en pil rett i skallen på han som kjører båten, var et av trofeene på hyllen hans fra et bueskyttermesterskap eller lignende? Det sto jo noen pokaler der, men kan ikke huske å ha lagt merke til noen med pil og bue der.

Lenke til kommentar
Så den i dag og kan ikke si jeg likte den. Karakterene er for livløse, og det merkes at Kane Hodder ikke spiller Jason lengre. Tenk Nightmare on Elm Street uten Roberd Englund, så ser dere fort et problem... :(

STOR forskjell. Jason snakker ikke, og går med hockeymaske hele tiden, så man ikke ser ansiktet hans. Jason i Friday The 13th 2-6 funker like bra som Kane. NoES uten Robert derimot hadde vert som Frankenstein uten Boris Karloff.

469595705_ec2553276b.jpg

:no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...