spetwols Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Om den blir lik de 6 første filmene blir det nok en ganske så kjedsommelig film kan jeg tenke meg. Blir nok ikke noen kinotur på meg her nei. Serr syns du dem er daarlig ? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er det så rart nå? Burde vel heller sagt: Serr synes du dem er bra? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har du sett dem? 3ern eier, anbefales. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har sett noen av dem, husker ikke hvilke. Jeg bare svarte spetwols på samme måte som han spurte. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja de er dårlige. Og når de kjører samme greia i alle 6 filmene blir det gørr kjedelig tilslutt. Dog har jeg ikke sett de 5(?) neste så kan godt hende det er en av de som klarer å skille seg ut, men jeg har dog mine tvil. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Skal se den på pressevisning i morra, blir spennende. Har ikke sett originalen på _evigheter_, det er litt kjipt. Det er vel egentlig mer en oppfølger enn en remake, så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Er det så rart nå? Burde vel heller sagt: Serr synes du dem er bra? Nei ? Han syns dem var daarlige. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er vel egentlig mer en oppfølger enn en remake, så det er ikke noe problem. O rly? Det var jeg virkelig ikke klar over. Jeg gikk forsåvidt til anskaffelse av filmen på alternative måter, for første gang på flere år(huff, får jeg sove nå?). Det var meget bra jeg gjorde det, for hvis jeg ikke hadde gjort litt research, kunne det blitt stygt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Såg den første i serien i går, herlig film! Og skal nok sen den nye på kino på fredag! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det så rart nå? Burde vel heller sagt: Serr synes du dem er bra? Nei ? Han syns dem var daarlige. Ja, men jeg mente til deg. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Naa er aldergrensen satt til 15. Da maa jeg forte meg og bestille plass Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 kjøpte billetter igår kveld jeg.....det blir digg Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Bare å glede seg folkens, jeg likte den. Anmeldelse kommer senere i dag. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Bare å glede seg folkens, jeg likte den. Anmeldelse kommer senere i dag. Nice Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Bare å glede seg folkens, jeg likte den. Anmeldelse kommer senere i dag. Hvor blir det av anmeldelsen da? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Sorry borry, glemte meg helt bort. Infenso viser vei når jeg er lat. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Bare å glede seg folkens, jeg likte den. Anmeldelse kommer senere i dag. Bare lurer paa aassen du har sett den ? Jobber du paa kino ellernoe ? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Så den på pressevisning i går, for filmbyen.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå