spetwols Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei. Er det noen som vet hvem aldergrense den nye friday the 13th filmen er ?? som er premierer paa fredag. Finner ingen steder det staar. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har den premiere på fredag i Norge og? Jøss, vi som pleier å være så sent ute med kinofilmer... Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg er ikke sikker på om aldersgrensen er satt enda, men jeg blir overrasket hvis den er over 15 år. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg blir overasket om den 15 aar eller under ! Jeg er sikker paa at den er 18. Men jeg finner ikke ut noen sted hva den er. Jeg er selv 15 aar og skikkelig fan av friday the 13th ! Saa jeg haaper det er 15 ! Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Tror de ville tapt mange seere vis den ble over 15 år. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg vil også tippe den vil legge seg på 15 år. Vi lever tross alt i et PG-13 samfunn hvor filmselskaper tenker mer på penger enn på kvaliteten til en film. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Premiære på fredag, gitt! http://www.filmweb.no/kino/article153547.ece Ellers har vi ofte ventet noen dager til et par måneder på at filmene skal karre seg opp hit. Men så hadde det vel vært lite vits i å lansere en film som heter "Friday the 13th" på en annen dag enn fredag den 13? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg vil også tippe den vil legge seg på 15 år. Vi lever tross alt i et PG-13 samfunn hvor filmselskaper tenker mer på penger enn på kvaliteten til en film. Nå har filmen fått en R, ikke PG-13. Tror forresten denne filmen blir morsom. Gleder meg. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Som stor fan av den orginale serien, er jeg spent på hva Nispel har fått til med denne. Hans nyinnspilling av TCM var langt fra håpløs. Det jeg har sett og lest til nå virker absolutt lovende, selv om forventingene mine ikke akkurat er skyhøye. Endret 10. februar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jeg vil også tippe den vil legge seg på 15 år. Vi lever tross alt i et PG-13 samfunn hvor filmselskaper tenker mer på penger enn på kvaliteten til en film. Nå har filmen fått en R, ikke PG-13. Tror forresten denne filmen blir morsom. Gleder meg. Jeg sa ikke at filmen hadde fått PG-13 rating. Jeg sa at vi levde i et PG-13 samfunn. Altså i en tid hvor filmstudioene tenker mer på penger enn på filmkvalitet, og gjør derfor filmene mildere slik at flere folk kan se filmen på kino. Endret 10. februar 2009 av Movieheart Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ser hva du skriver. Det forandrer likevel ikke på at filmen har fått en R-rating. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nei selvsagt ikke. Men ut i fra svaret ditt lenger oppe tolket jeg det som om du trodde at jeg sa at filmen hadde fått PG-13. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Nei selvsagt ikke. Men ut i fra svaret ditt lenger oppe tolket jeg det som om du trodde at jeg sa at filmen hadde fått PG-13. Hva er det pg greiene ? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 PG-13 er en aldersgrense de bruker i Amerika, hvis det var det du lurte på. "PG" står for "Parental Guidence". Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 PG-13 er en aldersgrense de bruker i Amerika, hvis det var det du lurte på. "PG" står for "Parental Guidence". Det er vel strengt tatt en aldersveiledning, om noe som helst. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Skal se den på pressevisning i morra, blir spennende. Har ikke sett originalen på _evigheter_, det er litt kjipt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kan du skrive her hva du syntes om den, etterpå? Tror nesten jeg må ta turen til Kristiansand og se den på kino. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Om den blir lik de 6 første filmene blir det nok en ganske så kjedsommelig film kan jeg tenke meg. Blir nok ikke noen kinotur på meg her nei. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kan du skrive her hva du syntes om den, etterpå? Tror nesten jeg må ta turen til Kristiansand og se den på kino. Of course i will, bare kopierer anmeldelsen fra filmbyen(som forøvrig ikke ligger på latsiden. Sendte søknad natt til mandag, skal på 2 visninger i morra). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå