Gjest Guest_merkelig_* Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei, jeg går i 3. klasse på videregående og jeg har veldig lyst på å få en kjæreste. Problemet er at hver gang jeg begynner å "like" noen klarer jeg aldri å bli forelsket... dette hindrer meg i gå videre. Jeg kan ikke huske at jeg har vært forelsket siden 6. klasse og da likte jeg samme jente over flere år... Skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke blir det lengre, noen som vet noe? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du har vel ikke møtt den jenta som virkelig får det til å røre seg i hodet ditt.. Noen forelsker seg veldig lett, andre forelsker seg ikke så lett. Har du hatt noen fortid med jenter som gjør at du er redd for å binde deg til personer? For det kan stå i veien for deg selv. Underbevisstheten din kan komme i veien og gi deg grunner til at du ikke skal ta det videre med den personen.. Det kan være ting som tidligere svik, redd for å bli såret, osv. Akkurat hvorfor du har vanskelig for å forelske seg er litt vanskelig å si utfra hvor lite som står her. Men en ting er rimelig sikkert.. Når du først møter den spesielle jenta, så kommer nok hjerte, hode og hormoner til å hoppe om hverandre. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nei, jeg har ikke hatt noen spesiell fortid som hindrer meg. Men jeg håper jeg treffer den spesielle jenta snart! begynner å bli utålmodig.. haha. Men takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+90817234 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du må også tenke på at det kan ta litt tid før du blir forelska i den jenta du blir sammen med. Ikke alle blir "truffet av lynet" med en gang. Lenke til kommentar
pekaman77 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hukomelsen er ikke noe du kan stole på. Ikke få alt for store forventninger til hva en forelskelse er. Vi snakker om noen prosseser i hjernen ikke noe gudomelig. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 må bare skyte inn egen erfaring. jeg ble ikke skikkelig forelska i min første kjæreste før vi hadde vært sammen i 2 år. kanskje noe å tenke på, ikke alt er likt for alle. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg vet godt hva forelskelse er, og jeg vet at det ikke er noe gudommelig.. men hadde vært så mye lettere å ta neste steg hvis jeg først hadde blitt forelsket i en jente jeg kommer i god kontakt med og får sansen for. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Noen blir lett forelsket, andre trenger tid. Hvis du begynner å like ei jente, så småflørt og gi fine hint til henne. Hvis hun gir positiv respons, kan du se om du blir noe videre forelsket i henne. Det er jo ikke alltid at man blir forelsket, og jo eldre man blir, jo mer betydningsfullt kan du automatisk føle at det må være. Hvis du rett og slett ikke klarer å forelske deg, vil jeg trygt si at det er fordi det ikke var noe spesielt. Det ville jeg jo sagt var fint; hvis du blir forelsket, så vet du at det gjelder Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg vet godt hva forelskelse er, og jeg vet at det ikke er noe gudommelig.. men hadde vært så mye lettere å ta neste steg hvis jeg først hadde blitt forelsket i en jente jeg kommer i god kontakt med og får sansen for. Har du god kontakt med ei jente, og du har sansen for henne, så burde du bare ta neste steg og se hvor det går. Som noen over sa, så er det noen som får den PANG-forelskelsen ved første blikk, mens andre får den store forelskelsen godt inn i et forhold. Så her er det bare å prøve seg frem. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Drit i å henge deg opp i forelskelsen da! Fei over noen mens du venter. Alt annet vil du angre på den agen det dukker opp barnebarn. Det er ikke uten grunn til at det de fleste gamle mennesker ville forandret på i livet sitt var "Å få mer sex!" Slutt å krev følelser for å ha sex og livet ditt vil bli betydelig mye hyggeligere med en gang Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Drit i å henge deg opp i forelskelsen da! Fei over noen mens du venter. Alt annet vil du angre på den agen det dukker opp barnebarn. Det er ikke uten grunn til at det de fleste gamle mennesker ville forandret på i livet sitt var "Å få mer sex!" Slutt å krev følelser for å ha sex og livet ditt vil bli betydelig mye hyggeligere med en gang Jeg er litt enig. Hvis det ikke ligger følelser i det, prøv å ha det gøy istedet. Men jeg lover deg, vil du ha barn og barnebarn, drit i å være en ufølsom dust, som brutal_mann flasser av. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er ikke uten grunn til at det de fleste gamle mennesker ville forandret på i livet sitt var "Å få mer sex!" Kilde? Lenke til kommentar
floww Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 glem "forelskelse". det går fint an å ha kjæreste selvom du ikke er forelska. du trenger bare å like henne og ha det gøy sammen med henne. dveler du ved dette med forelske kommer du sannsynligvis ikke langt, med mindre du virkelig finner en du forelsker deg i da. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er ikke uten grunn til at det de fleste gamle mennesker ville forandret på i livet sitt var "Å få mer sex!" Kilde? Life... Slå av en prat med folk som står med alt untatt en tå i graven og spør dem hva de ville gjort annereledes i livet sitt. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det kjem når det kjem. Er mange som er forelska i "forelskelsen" og ikkje i personen. Og følelsane forsvinner når en har blitt ilag. da er jakta og spenninga over. Men føler en at en har det bra, kjekt og kan være seg sjølv med en person og føler fysisk tiltrekning og har god sex så er det en god god erfaring. Da lærer en om kva en liker og vil, samt korleis ein må være i eit forhold. Kan ikkje berre å ta og ta, men en må gi av seg sjølv også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå