hitokiri Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Gmail-kontakter og Google-kalender lar seg nå synkronisere via Exchange og Sync ML. Les mer Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Høres veldig bra ut! Kommer absolutt til å prøve dette.. Men er litt trist at itavisen.no er raskere ute med slike nyheter Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Dette skal jeg bruke Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Funket fint her, fulgte denne howto'n: http://www.google.com/support/mobile/bin/a...amp;topic=15015 Noen som vet hvordan man setter opp kalender? Og gjerne de kalendrene man deler også. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Litt irriterende at den ikke pusher mail. Men kanskje jeg skal prøve å sette opp gmail med imap på telefonen, og bruke activesync til kalender og kontakter... Litt teit at man må sette opp to kontoer synes jeg jo, så håper de pusher mail via exchange også etterhvert Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Får ikke synca kalender da... Ialf ikke til N-serien.. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hmmm ble happy når jeg så denne nyheten... Contakter får jeg til å synke men ikke Calender? Det er calender jeg vil synke.. Noen som har fått til dette? Var det ikke dette som var nyheten? Nokia E90 e prøvde på Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) For å få kalender gjør du den samme fremgangsmåten som jeg henviste til på linken over, bare velger kalender i stedet for kontakter og database setter du til: calendar Men jeg får ikke til å synce alle kalendere kun hovedkalenderen. Endret 10. februar 2009 av everlong Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 For å få kalender gjør du den samme fremgangsmåten som jeg henviste til på linken over, bare velger kalender i stedet for kontakter og database setter du til: calendar Men jeg får ikke til å synce alle kalendere kun hovedkalenderen. Takk funker bra.. Litt merkelig at Google skriver i sin "guide" for Symbian S60 3rd Edition: "Note: You will see a list of all content types that your phone can synchronize; however, currently Google Sync only supports Contacts." Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Klarer fremdeles ikke å synce kalender... Har N82. Hvilken mobil har du everlong? Når jeg velger KUN kalender, så får jeg ikke synca. Når jeg velger begge. Så skjer det ingenting.. Endret 10. februar 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nå får jeg opp Ugyldig vertsadresse. Det er litt merkelig når jeg kunne sync uten problemer i sta. Lenke til kommentar
picatta Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Ser ikke ut til at Google sync klarer å synke flere kalendere enn hovedkalenderen, utrolig kjedelig, så da prøver jeg heller ut NuevaSync, har hørt at dem støtter dette... Det står at en skal kunne synkronisere opptil 5 kalendere da, men men... Edit: NuevaSync funka fett det, enkelt å velge hvilke kalendere en kan synke med også. Tar litt tid å laste ned alle kontaktene og kalenderoppføringa over 3G men men Endret 10. februar 2009 av picatta Lenke til kommentar
tommer Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har syncet mobilen min lenge jeg via http://www.goosync.com/... Fungerer fett på E66, og ved å bruke Swim gjøres syncingen automatisk... Fungerer dog kun for kalender med gratis utgaven. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ser ikke ut til at Google sync klarer å synke flere kalendere enn hovedkalenderen, utrolig kjedelig, så da prøver jeg heller ut NuevaSync, har hørt at dem støtter dette... Det står at en skal kunne synkronisere opptil 5 kalendere da, men men... Edit: NuevaSync funka fett det, enkelt å velge hvilke kalendere en kan synke med også. Tar litt tid å laste ned alle kontaktene og kalenderoppføringa over 3G men men Du går til m.google.com (og endrer språk om du må det), så kan du velge hvilke 5 kalendere du vil synkronisere. Oppdateres NuveaSync automatisk? Eller må en gå inn i programmet for å gjøre det? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tror du må forklare litt bedre. Hvor finner man ut om man må skifte språk og hvorfor og til hvilket? Og hvor velger man hvilke kalendere man skal synce? Jeg fant ikke noe av det hvertfall. Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg får invalid user name or password:( men de er jo riktig.. Noen tips? Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Slik jeg forstår dette koster det penger (datatrafikk via teleselskapet) å synke med denne metoden, sett bort fra hvis du har wlan på mobilen.. Er det noen som vet om en metode å synke f.eks. Nokia 7310 via PC'en (bluetooth eller kabel) mot Google (kalender+kontakter)? Jeg er ute etter å synke via PC'en mot Google uten noe "mellomledd" (f.eks. Outlook). For SE-telefoner lar dette seg enkelt gjøre via MyPhoneExplorer, finnes tilsvarende for Nokia? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Slik jeg forstår dette koster det penger (datatrafikk via teleselskapet) å synke med denne metoden, sett bort fra hvis du har wlan på mobilen.. Er det noen som vet om en metode å synke f.eks. Nokia 7310 via PC'en (bluetooth eller kabel) mot Google (kalender+kontakter)? Jeg er ute etter å synke via PC'en mot Google uten noe "mellomledd" (f.eks. Outlook). For SE-telefoner lar dette seg enkelt gjøre via MyPhoneExplorer, finnes tilsvarende for Nokia? Du kan synce enten via WLAN eller BT graits med Google Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Slik jeg forstår dette koster det penger (datatrafikk via teleselskapet) å synke med denne metoden, sett bort fra hvis du har wlan på mobilen.. Du kan synce enten via WLAN eller BT graits med Google hmm, da har jeg tydeligvis ikke skjønt hvordan dette fungerer.. Noen som kort kan forklare meg hvordan dette gjøres via BT? Finnes det en mulighet for å aksessere Internett-linjen på PC'en via BT da..? Sånn jeg forstod dette så var metoden for synk med Google avhengig av en Internett-tilkobling på mobilen, enten via wlan eller f.eks. wap.. Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Drit å måtte være på wlan hver gang man skal åpne kalenderen pluss at det bare er støtte for fem ulike kalendere gjør at dette ikke når helt opp enda. Synking av kalendere og kontakter via Outlook/iTunes fungerer greit nok foreløpig. Everlong: Gå inn på m.google.com/sync med Safari på iPhonen, der kan du logge inn og velge opptil fem kalendere. Det kan hende du må bytte språk til engelsk, den norske siden sa at min enhet ikke enda hadde noen synkroniseringsmuligheter, mens den engelske versjonen fungerte fint. Det er vel derfor de kaller det "beta". Endret 11. februar 2009 av Olaaaaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg