OffiserDeath Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Når jeg skrur på maskinen (serveren som den skal bli) starter alt opp helt fint. Men når bios skjermbildet kommer opp (ram testingen osv.) så står det at CPU'en er ubrukelig eller har blitt byttet. Trykk på F1 for å fortsette eller trykk Del for å gå inn i bios og rette feilen. Når jeg trykker på F1 fortsetter maskinen, auto detekter Hardwaren og loader OS'et. Men hvis jeg trykker Del kommer det en blå ganske tykk linje nesten nederst på skjermen og deretter skjer det ingenting. PC'en låser seg. Jeg har prøvd å flashe biosen, men det hjelper ikke. Akkurat det samme skjer. Noe annet jeg har lagt merke til er at bios versjonen ikke forandrer seg. Selv og jeg Chmoser etter at kjeg har flashet. Det står kun nederst på det første skjermbildet som kommer opp at det er en nyere bios som er blitt lagt inn. Nesten øverst så står det at det er samme versjon. --------------------------------- Mine HW specs: CPU: 1.3 gHz AMD Athlon HK: ABit KD7 - Raid Bios: Phoenix - AwardBIOS v. 6 RAM: 512 DDR pc 2700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå