hansmariusb Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Lurer på om noen her har vært på Hawaii og vet av noen billige bra hotell/bungalows? Og evt hvilken øy det er best å være på? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har kun vært på Oahu hvor jeg bodde i et stort hotell midt i Waikiki. Tror nok du må over på andre øyer for å finne det du er ute etter. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg skal til Oahu i juli. Fikk selve turen, med firestjerners hotell, og fly fra Los Angeles veldig billig (7000,- for to uker), og så kommer fly fra Oslo-LAX i tillegg. Kan evt. finne navnet på reisebyrået om du ønsker ... Husker ikke addressen i hodet. ^^ Lenke til kommentar
hansmariusb Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 ja, hvilket reiser du med? hørtest ut som en bra pris det vil jeg si.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Orbitz heter det. Vi fikk godt over 50% rabatt, i tillegg til en 200$-kupong vi hadde - så prisen skal jeg ikke klage over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå