larstore Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Heisann. Er på utkikk etter ny telefon då eg nettopp blei frastjelt min HTC Touch. Var i grunn veldig fornøyd med denne, og sidan eg ser at det er mange som er minfornøyd med HTC Touch Diamond, så er eg i grunn meir interessert i modellene - HTC Touch 3G - HTC Touch Cruise Nokon som veit når desse kjem for salg i Norge? LT Lenke til kommentar
OleRavny Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Touch Cruise II kommer ca 26.02.2009 Lenke til kommentar
larstore Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Ok, men "HTC Touch 3G" var vel lansert saman med HTC Touch HD ? Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 HTC Touch 3G kommer så vidt jeg vet ikke til Norge. Lenke til kommentar
larstore Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 HTC Touch 3G kommer så vidt jeg vet ikke til Norge. Hmm, ok. Enda opp med å kjøpe ein Touch Diamond i hvit. (for å skille den frå alle andre som har lik). Får heller leve med litt dårlig batteritid. Har ellers høyrt mykje bra om den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå