EinarEriksen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 ...med 500 GB lagringsplass og særdeles kraftig prosessor. Les mer Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 500 gb virker jo helt ekstremt... hva skal man med så mye plass på en mobil enhet? Ok, de fleste av oss hadde sikkert klart å fylle den til randen med serier og musikk, men man rekker jo aldri å se det Ikke den kraftigste mobile prossesoren vi har lest om, men uansett blir det nok morsomt å teste Android på denne saken. _KAN_ bli en bra telefon Lenke til kommentar
Dupl3xxx Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 høres veldig spennende ut! Endelig en mobil som har plass til hele musikksammlinga, ikke bare deler av den! Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har veldig lyst på denne, men denne blir nokk ikke bland de billigste og jeg regner også med en elendig batteri tid Lenke til kommentar
gucka Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sweet! den kommer til å blir rå da. håper di legger in wi-fi , java , godt batteri åog g-sensor da er den et must:) Lenke til kommentar
rhov23 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Uansett hvor "buggy" eller stygg den blir skal jeg kjøpe den! Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Veldig, veldig, veldig interessant Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Finnes denne allerede? Tviler på at de greier å komme ut med den beskrivede modellen snart Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Den der mockupen burde kanskje vært basert på deres nye serie, og ikke den gamle mursteinlignende de hadde før? De nye Archosene pwner alt annet, bortsett fra når det gjelder lydkvaliteten, såvidt jeg vet. Fint å se nye aktører i dette trange mobilmarkedet Archos har jo akkurat annonsert en miniPC og... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dette er jo mer enn mediespiller med telefon på samme måte som at Nokias N8xxx-serie skal få GSM-/UMTS-radio (foreløpig et rykte). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg