Haansi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 ... og vil hjelpe en stakkars spillanmelder i nød? Jeg elsket det første Jak and Daxter-spillet, men har aldri fått sjansen til å spille igjennom det andre.. Har spilt det tredje spillet, men har lyst til å få med meg mellomstykket også. SÅ; Er det noen som sitter med dette spillet og ikke er avhengig av det i noen uker fremover? Og nei - jeg er ikke noen tullete svindler eller noe.. http://gamereactor.no/redaksjonen/hans+frederik+bjark%F8y Betaler gjerne, men setter pris på om jeg bare kunne lånt det. (Betaler seff frakt) Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er vel bare å investere i et eksemplar på eBay eller noe sånt Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Ser slik ut ja Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Et spill du bør ha i hylla uansett. Synd ND begynte med Uncharted... Syns det er forferdelig lineært og tildels forutsigbart. Jak-serien hadde enorme åpne verdener og man kunne løse oppdragene slik man ville. Ser man bort fra den grafiske forskjellen, skulle man tro Uncharted kom forrige generasjon og Jak nå. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Men da er det bra at ND atm jobber med neste Jak-spill Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Uncharted 2, faktisk. Har ikke hørt noe om Jak til PS3. Var vel snakk om et PSP-Jak som ble utsatt, men det var egentlig bare rykter. Mest sannsynlig sanne rykter, da. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Det er lenge siden det ble kjent at ND har Jak PS3 på tegnebordet. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Aldri blitt annonsert, nei. Bare IGN som postet at Sony hadde registrert navnet: Jak and Daxter: The Lost Frontier. For straks 3 år siden. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Nei, de har ikke annonsert noen oppfølger, men alle som tenker lengre enn nesten sin vet at ND har en oppfølger på tegnebordet. Gud vet hvor langt de har kommet, eller om de har begynt å designe det i det heletatt. Men de har det i planene sine, og det vet vi alle. http://www.catchgamer.no/?module=news&...amp;newsId=6446 Utviklerne hos Naughty Dog har ledige hender - oppfølgere til både Uncharted: Drakes fortune og Jak & Dexter-serien kan forventes. Naughty Dog - kjent for å la laget spill som Crash Bandicoot, Jack & Dexter og Uncharted - forteller nå at de ikke har glemt Jak & Dexter serien. Den amerikanske utvikleren ønsker å lage oppfølgere til både Jak & Dexter og Uncharted: Drakes fortune. - Uncharted er bygget på en måte som perfekt ligger an til en serie spill, forteller Naughty Dogs visepresident til Sonys halv-offisielle blog Three Speech. - Akkurat nå samler vi tankene våre, og vurderer hvilket spill vi skal starte på. Selv om vi ikke velger oppfølger til Uncharted som vårt første prosjekt, er det stor sannsynlighet for at en oppfølger vil dukke opp i fremtiden, fortsetter Naughty Dog. Uncharted ble nylig lansert i Norge, og har høstet inn gode omtaler verden over. Selv vi i Catch-Gamer er imponert. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg er 100% sikker på at de jobber med spillet, og at de vil annonsere det noen mnd etter Uncharted 2 står i butikkene. Spillet tror jeg vil være en fortsettelse etter Jak 3, og bygge på Uncharted-motoren. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Enough talk, let's show the proof. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Se derja... Men vi er vel egentlig enige, er vi ikke? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jo, men rart de ikke forter seg og gir ut et godt gammeldags Jak-spill til PS3, og driter i Uncharted. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Er vel ikke rart når Uncharted ble såpass populært som det ble. Kan også tenke meg at de trengte en pause fra Jak, og at det var deilig for de med en ny serie med nye tryner. Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) ja jeg håper inderlig at ND er godt inn i planleggings fasen med et nytt jak spill. Jak and daxter serien på ps2 var noe av det beste den generasjonen hadde, så jeg kan nesten ikke vente med en oppfølger på ps3! Håper dem tar med en del elementer fra det første jak and daxter spillet også, og ikke bare fokusere på skyting:P men jeg veit uansett at ND greier å lage en verdig etterfølger:) Endret 11. februar 2009 av Steamy Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Det ultimate for min del hadde vært et Jak-spill på PS3 som tar for deg den samme perioden som det første spillet gjorde. Det var digg! Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Det ultimate for min del hadde vært et Jak-spill på PS3 som tar for deg den samme perioden som det første spillet gjorde. Det var digg! samme periode som det det første spillet? hvordan skal de få til det? mener du en remake av det første spillet da eller? Endret 11. februar 2009 av Steamy Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Han mener jo i fortiden, altså den koselige landsbyen i begynnelsen av J&D: TPL. Selv kunne jeg tenkt meg nye Haven City, en enda større wasteland-ørken og flere småbyer i denne ørkenen. Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 ok... det er jo fullt mulig, men da blir det vanskelig å ha en etterfølger på jak 3. men de kan jo lage en historie før det første jak spillet da. feks lage et spill som handlingen foregår fra jak er liten til han kommer til det stedet der det første spillet utspillte seg. Personlig ønsker jeg at de forsetter i haven city og wastland området som only chaos beskriver. men det kunne også vært morsomt å fått et helt nytt område... Men vi får se hva det blir. ND vet nok hvordan de skal tilfrestille fansen og nye spillere så det er nok ikke noe poeng å bekymre seg:) Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Nei, du sa det. Vi har nok ingen grunn til å bekymre oss. ND har alltid laget klassespill uansett hva de har gjort, og det vil de nok gjøre neste gang også. Uncharted oser av kvalitet, og det vil Uncharted 2 også gjøre. Satser på en Jak-spill i denne motoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå