hojohansen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Går det ann å angi en fast plassering (f.eks. M:) på en ekstern harddisk? Jeg sliter med at min bytter mellom L:\ og M:\ rett som det er. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ok. Prøv dette. -Start, kjør, cmd -Diskpart -List volume -Finn ut hva som er den eksterne harddisken. -Select Volume x (bytt ut med stasjonsbokstaven til den eksterne) -Assign letter x (bytt ut med ønsket bokstav) Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Ok da var det gjort, skal den holde seg stabilt, eller må jeg gjøre det flere ganger, ser ut som at den før har byttet plass når jeg f.eks. setter i usb-penn. Takker forresten! Endret 10. februar 2009 av hojohansen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nå skal den få samme plassering hver gang du plugger den inni. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Takker SÅ mye! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Sett gjerne en bokstav litt langt uti alfabetet i forhold til de stasjonsbokstavene du nå har fast i maskinen, for sikkerhets skyld. Kobler du til en minnepenn, eller i verste fall en minnekortleser, okkuperer en slik enhet fort 4-5 stasjonsbokstaver. Er du ekstra uheldig da, blir den eksterne harddiskens "statiske" adresse/bokstav brukt opp. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 OK, takker, skal gjør det hvis jeg får problemer en gang til. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Takker SÅ mye! Bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå