peet-79 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei eg har et am2 hovedkort med x2 6000+ prosessor. Eg lurer på å oppgradere dette men lurer på hva eg bør gjøre og hvor mye det vil vise på ytelsen. Eg bruker pcen mest til rendring av avchd filmer. Så spørsmålet er hva bør eg bytte ut bare prosessoren eller både prosessor og hovedkort? Er det mye forskjell mellom x2-x3-x4 når det gjelder ytelse ved video rendring? Petter. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Om hovedkortet ditt støtter de nye Phenom II CPUene så er det absolutt verdt en oppgradering til en 4-kjerne om du rendrer ut mye film. Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Om hovedkortet ditt støtter de nye Phenom II CPUene så er det absolutt verdt en oppgradering til en 4-kjerne om du rendrer ut mye film. Eg finner det ikke ut. Eg har en acer aspire m5100 Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Er d muligt å bruke phenom eller phenom II på mitt acer aspire m5100 hovedkort?? har ikke funnet så mye om det på nettet? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du kan jo prøve å finne ut hvilket hovedkort du har. Det er gjerne flere programmer som kan enten gjøre det for deg eller i det minste gi deg en pekepinn. For eksempel CPU-Z eller Lavalys sin Everest. SiW kan sikkert gi en del info. Bruk google og prøv noen av programmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå