hoTsam Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har lest gjennom ca 50 tråder om Windows Media Player nå, men finner ingne løsning på problemet mitt! Når jeg skal spille av flere filer i en spilleliste i windows media player skal det være en liste på høyre siden over alle filene. Problemet mitt er at jeg ikke har den lista der. Det er mulig det er jeg som er dum som ikke finner ut hvordan jeg får den opp igjen, men jeg har prøvd lenge nå, og det er like før jeg ødelegger noe... Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg! På forhånd takk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-bb8tEVpY Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har lest gjennom ca 50 tråder om Windows Media Player nå, men finner ingne løsning på problemet mitt!Når jeg skal spille av flere filer i en spilleliste i windows media player skal det være en liste på høyre siden over alle filene. Problemet mitt er at jeg ikke har den lista der. Det er mulig det er jeg som er dum som ikke finner ut hvordan jeg får den opp igjen, men jeg har prøvd lenge nå, og det er like før jeg ødelegger noe... Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg! På forhånd takk... Dette kommer litt ann på hvilken version du har av WMP. Jeg har WMP 11 og hos meg får jeg frem den spillelisten du savner. Som du ser på bildet ligger den to rullegardin vedsidenav søkefeltet. Det lengst til venstre av de to trykker du på med venstre musetast, så kommer det ned en meny. I den menyen skal du trykker på "Show List Pane" (jeg har engelsk utgave av WMP, om du har norsk står det kanskje: Vis spilleliste) og du er ferdig.... Da burde du kunne lage egne spillelister. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå