Dahl Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 En oppfølger til zombiespillet Dead Rising er på vei. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sålenge de har forbedret det horrible lagringssystemet fra eneren blir dette en vinner :=) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 For ikke å snakke om folkene du skal redde, bosskampene, tidsfristen, kontrollsystemet, det ensformige gameplayet... Men selve konseptet var bra. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nå står d PC og det skal få stå i fred. Det som er synd var at det gamle dukket opp på cdon men ble plutslig borte igjen La spilla komme på PC =D Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Blir kjøpt hvis det faktisk kommer til PC. jeg ser at det kan være et smart trekk for alle som ergrer seg over at 1'eren ikke kom til PC... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 For meg er dette et rent konsollspill, på lik linje med Gears of War. Visse spill er overlegne på konsoll. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 For meg er dette et rent konsollspill, på lik linje med Gears of War. Visse spill er overlegne på konsoll. Helt enig. Jeg skjønner meg ikke på alle som sier at alle spill er best på PC. Det føles bare ikke helt det samme selv om man spiller med kontroll. Den nye hovedpersonen ser mandig ut og. Lurer på hvor tøff han blir i forhold til Frank, som var ganske mandig selv. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hva med å bruke gamepad på PC? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hva med å bruke gamepad på PC? Hva i alle dager blir poenget da? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kommer oppfølgeren til ps3? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kommer oppfølgeren til ps3? "De døde går snart igjen (PC/PS3/X360)" Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kommer oppfølgeren til ps3? "De døde går snart igjen (PC/PS3/X360)" Ser hva det står, spør om noen har en kilde eller lignende på at det kommer til ps3, ikke hva som står i topic. Er ikke første gang det har stått noe feil for så å bli fikset for eksempel. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kommer oppfølgeren til ps3? "De døde går snart igjen (PC/PS3/X360)" Ser hva det står, spør om noen har en kilde eller lignende på at det kommer til ps3, ikke hva som står i topic. Er ikke første gang det har stått noe feil for så å bli fikset for eksempel. "De døde går snart igjen (PC/PS3/X360)" Bare tuller Ja, det er verifisert. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Til PC :-) I think, I think I love you Capcom Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg føler at jeg gjentar meg selv, men har dere virkelig tenkt å spille det med mus og tastatur? Hadde dere spilt Tekken på pc? Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg føler at jeg gjentar meg selv, men har dere virkelig tenkt å spille det med mus og tastatur? Hadde dere spilt Tekken på pc? Om du ikke viste det så har pc gamepad også.hehe Bruker selv en Logitech Chillstream.. Funker ypperlig. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg føler at jeg gjentar meg selv, men har dere virkelig tenkt å spille det med mus og tastatur? Hadde dere spilt Tekken på pc? Om du ikke viste det så har pc gamepad også.hehe Bruker selv en Logitech Chillstream.. Funker ypperlig. Ugh! Poenget mitt er at jeg skjønner ikke folk som syter i det uendelige over at spill er konsollekslusivt, bare for at de vil spille det med konsoll-kontroller på pc. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kan og koble xbox kontrolleren til PCen. På enkelte spill kan du bruke xbox360 setupen og. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg føler at jeg gjentar meg selv, men har dere virkelig tenkt å spille det med mus og tastatur? Hadde dere spilt Tekken på pc? Om du ikke viste det så har pc gamepad også.hehe Bruker selv en Logitech Chillstream.. Funker ypperlig. Ugh! Poenget mitt er at jeg skjønner ikke folk som syter i det uendelige over at spill er konsollekslusivt, bare for at de vil spille det med konsoll-kontroller på pc. Er dessverre mange spill som er konsoll ekslusivt :-( Men på PC så kan vi velge mellom Tastatur og mus eller gamepad :-) Og høyere oppløsning osv :-) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Paisley: Han du spiller i DR: 2 er Frank West;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg