Gjest Slettet+918234 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei Er det noe poeng å bytte ifra Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz til Intel Core™ 2 Quad Q9650 3,00 GHz. Er det verdt pengene eller bør jeg bare gi pokker et år til også bytte til i7? Kjøre Vista 64-Bit med 4 gig minne på Asus Maximus Extrem kost og AMD 4870x2 skjermkort. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du må se på bruken din. Vis programmene du bruker støtter firekjerne så gir det bedre ytelse, eller vis du er en heftig multitasker. Vis ikke så ville jeg heller beholdt dual coren din en stund til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, det jeg trodde. Da bruker jeg helle pengene på en SSD disk når OCZ sin Vertex kommer... Takk for svar. Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 ja ikke verdt å bytte, i såfall til i7 sokkelen, men blir for dyr oppgradering: HK, CPU og ram.. hold deg til den, og kansje overklokke den eller noe så får du mere sus i den^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 ja ikke verdt å bytte, i såfall til i7 sokkelen, men blir for dyr oppgradering: HK, CPU og ram.. hold deg til den, og kansje overklokke den eller noe så får du mere sus i den^^ Overklokking av Maximus Extrem kortet har jeg gitt opp.. Blir sinnsykt ustabilt nesten med en gang. Har sikkert lest 100 poster rundt omkring på nettet om å overklokke det kortet, men ikke nytter ikke. i7 er litt for dyrt enda synes jeg, venter til slutten av året før jeg gidder det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå