Gå til innhold

Utstyr til overklokking av AMD Athlon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

blowME skrev (2002-01-19 22:19):

Jeg har tenkt å overklokke en AMD Athlon 900 MHz og lurer på om noen vet om en nettside der jeg kan kjøpe sølv eller noe annet til å linke sammen de 4 punktene nede på CPU'en?`

Takk!

enhver bilrekvesita butikk har lakk som brukes til å fikse varmetrådene i bakruta med. Den funker fint.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bakrutereparasjonslakken koster 170,-kr. Har kjøpt den selv. Men har ikke fått bruk for den enda.. Er vel like greit å bruke blyant! Bare spiss den godt og dra mange ganger fram og tilbake over punktene som skal kobles. Det fungerer fint hvis man tar seg litt tid og gjør det skikkelig. Lakken er litt dyr.. og hvis man driter seg ut med lakken så sliter man litt -tror jeg. Den er i så fall vesentlig vanskeligere å fjerne enn blyant!

Lenke til kommentar

Quote:

mFaFa skrev (2002-01-30 09:57):

Lakken er litt dyr.. og hvis man driter seg ut med lakken så sliter man litt -tror jeg. Den er i så fall vesentlig vanskeligere å fjerne enn blyant!

mente ikke jeg betalte så mye for den, men jeg husker jeg synes den var dyrere enn jeg hadde trodd. Det er ikke noe problem hvis det sjer noe galt. Du fjerner den enkelt med aceton.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...