GLN Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hadde bestillt LG KU990 fra telenor for 2 uker siden, men først nå sier de at de ikke får den inn før 2. mars. Har sjekket ut flere nettbutikker, men alle er tomme. Vet dere om noen som har telefonen inne? Lenke til kommentar
Stvg Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hadde bestillt LG KU990 fra telenor for 2 uker siden, men først nå sier de at de ikke får den inn før 2. mars. Har sjekket ut flere nettbutikker, men alle er tomme. Vet dere om noen som har telefonen inne? Samme skjedde med meg, hadde bestilt en LG KU990 på cdon.com og leveringstid skulle være 3-7 dager. Plutselig får jeg en mail om at jeg ikke kan få den før 20. februar, rart. Skjekket rundt, og fant kun 1 som hadde den inne men dessverre husker jeg ikke hvilken. Så jeg avbestilte og kjøpte heller en Nokia N78 Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Elkjop.no har den på tilbud til 2149 kr. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= På lager i slutten av uke 9, så er noe venting der og :/ Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Slutten av uke 9 er 2. mars. Da kommer vel hele lasset med LG mobiler til Norge igjen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ah, beklager. Bomma med en uke i hoderegningen min. Vel, vel. Har du venta så lenge på KU990 kan du vente noen uker til Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 mpx har inne står det hos de. Bestillt selv i dag fra telenor, fant ut etterpå at de var tomme Så får vente ! Lenke til kommentar
Danny565 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har lett overalt etter den i trondheim, men kan bare ikke finne den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå