Landstad. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei jeg er ganske ny med nero. fattern kjøpte det i dag også fant jeg fram en gamel eske med cder tome. cd-r80 vil det være mulig å brenne avi filer på den? og hvis det går så har jeg episoder av 24. går det ann å brenne 2 episoder. selvfølgelig hvis det er plass da? takk hvis noen svarer:D Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er det meningen at du skal se de på en DVD spiller? I så fall må du omkode de osv og de blir da å ta mye mer plass. Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Er det meningen at du skal se de på en DVD spiller? I så fall må du omkode de osv og de blir da å ta mye mer plass. TEnkte jeg skulle se på den på dvd spillern i kveld. en episode er da 349 mb får jeg das plass på 700mb på cd r-80`? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er det meningen at du skal se de på en DVD spiller? I så fall må du omkode de osv og de blir da å ta mye mer plass. TEnkte jeg skulle se på den på dvd spillern i kveld. en episode er da 349 mb får jeg das plass på 700mb på cd r-80`? Med mindre du ikke komprimerer den veldig så nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-bb8tEVpY Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er det meningen at du skal se de på en DVD spiller? I så fall må du omkode de osv og de blir da å ta mye mer plass. TEnkte jeg skulle se på den på dvd spillern i kveld. en episode er da 349 mb får jeg das plass på 700mb på cd r-80`? Med mindre du ikke komprimerer den veldig så nei. Dette er ikke garantert! Mange av dagens DVD-spillere støtter Xvid/divX og kan spille av både fra cd- og dvd-plater. Så les hva DVD-spilleren din støtter før du brenner platene. Om ikke du finner det kan du bare prøve med en plate, er ikke så dyrt med brenne cder om dagen. Lykke til : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå