thebull Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Orker ikke å lese hva alle har sagt, men IKKE! omskjær deg! Herregud, jeg hadde også problem med trang hud for noen år siden, men jeg hadde det mye moro med høyrehånden min og nå er ikke problemet der lenger. jeg vil anbefale deg å IKKE!! omskjære deg, har flere venner som har gjordt det og de angrer som faen. uannsett, det meg hygiene osv er bare bullshit! altså så lenge du husker å trekke tilbake forhuden å vaske iblandt er det null problem uannsett. IKKE GJØR DET! Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det er helt fantastisk. Do it! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Orker ikke å lese hva alle har sagt, men IKKE! omskjær deg! Herregud, jeg hadde også problem med trang hud for noen år siden, men jeg hadde det mye moro med høyrehånden min og nå er ikke problemet der lenger. jeg vil anbefale deg å IKKE!! omskjære deg, har flere venner som har gjordt det og de angrer som faen. uannsett, det meg hygiene osv er bare bullshit! altså så lenge du husker å trekke tilbake forhuden å vaske iblandt er det null problem uannsett. IKKE GJØR DET! DU er bullshit! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Du skjønte den ikke. Han het The Bull eller noe sånt. Bullshit? Men OT: Det er finere, bedre, stronger, faster, best. Go for it Lenke til kommentar
Gjest testkaninen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har hørt fra så mange hvor bra det er, det er sikkert litt ubekvemt å løpe stafett de neste dagene men belønningen i ettertid vil være verdt det. To av mine venner er omskjærte Han ene fikk gjort det etter fødsel, han andre gjorde det før jul i år Begge har det helt fint Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Trekk forhuden tilbake, la den være i tilbaketrukken stilling en ukers tid og DA si at det er interessant. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Så kan du vente 1 uke til, og du merker ikke noe til det. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Med henhold til § 10 i retningslinjene forsvant "3" innlegg. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Hold dere til temaet i tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg vurderer omskjæring. Jeg har lest litt i tråden nå, men er fortsatt litt usikker. Det er nesten så jeg MÅ omskjæres, for jeg har ikke sjangs til å få forhuden over penishodet. Jeg har bare et hull som er nesten 1 cm i diameter som jeg tisser ut av. Det var mindre før, men etter at jeg begynte å onanere ble det større. Dog er ikke Lillemann "ferdig utvokst" ennå, så jeg lurer litt på om jeg kanskje bør vente...? Jeg er nå 15 år og slutter på ungdomsskolen til sommeren. Er det ikke litt flaut hvis noen finner ut at du er omskjært? og det er nevnt at de 2 ukene etter operasjonen er litt... ubehagelige, for å si det mildt. Men selve operasjonen er du da i narkose? og er det noen metoder for å gjøre ettertiden litt bedre? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg er omskjært, ble det da jeg var 4-5år gammal. Synes det selv det ser mye penere ut å se på uten forhud pluss det er mye mer renslig også fordi mye av bakteriene samlere seg under forhuden. Får meg virker det også som damer liker det best, jeg har fått kun posetive tilbakemeldinger om den å ingen negative under samleie. Runkingen går også helt fint. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Deilig å være omskjært:p Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg er også omskjært, har ikke noe problem med det og syns det ser mye bedre ut. 15 år. Bare lurer på en ting, har et slags arr som går rundt hele penisen nærme ved penis hodet, er det normalt for omskjærte gutter? Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har hverfall ikk det. Kontakt legen, hvis det bekymrer deg. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er ikke helt med på hvorfor man skal operere noe som helst på grunn av trang forhud. Huden kan jo strekkes lett som bare det over tid. Kanskje det er noe jeg ikke fatter. Lenke til kommentar
Penthaligon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) - Endret 15. mars 2015 av Penthaligon Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva faen er omskjæring for noe i detaljer, hva er det som skjæres på nøyaktig og hvorfor? Dere må jo være steine sprengende gal som lar andre skjære i kjøttet deres, det fins jo ingen gud, hvorfor følge en slik ide når der ikke fins noen gud. Men som sagt, forklar hva som skjæres i og hva poenget er. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Omskjæring vil si at forhuden kappes av Hvorfor? Noen sliter med trang forhud blant annet Endret 5. mai 2009 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Omskjæring vil si at forhuden kappes av Hvorfor? Noen sliter med trang forhud blant annet og pga religiøs\kulturell årsaker. Hva faen er omskjæring for noe i detaljer, hva er det som skjæres på nøyaktig og hvorfor? Dere må jo være steine sprengende gal som lar andre skjære i kjøttet deres, det fins jo ingen gud, hvorfor følge en slik ide når der ikke fins noen gud. Men som sagt, forklar hva som skjæres i og hva poenget er. hahha..Må bare le. Det er din mening. Lenke til kommentar
Gjest omskåret-ja Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva faen er omskjæring for noe i detaljer, hva er det som skjæres på nøyaktig og hvorfor? Dere må jo være steine sprengende gal som lar andre skjære i kjøttet deres, det fins jo ingen gud, hvorfor følge en slik ide når der ikke fins noen gud. Men som sagt, forklar hva som skjæres i og hva poenget er. Det skjæres hele veien rundt der forhuden møter kjøttet, så blir det sydd og brent sammen igjen. Man blir omskåret (om ikke av relegiøse årsaker) fordi tuppen på forhuden er såpass liten, at man ikke klarer å dra det bak penishodet. Det fører til at sex kan bli veldig ubehagelig\vondt. Et alternativ til omskjæring er å kirurgisk utvide forhuden, som min lege foreslo. Tenkte at siden jeg først var nå kommet så langt kunne jeg like godt fjerne hele driten. Angrer ikke et sekund idag da jeg synets det ser bedre ut, og er mer renslig. Det gjør jævlig vondt i 2 dager, så blir det bare bedre utover. Jeg gikk på jobb uten problemer 3. dagen etter operasjonen, har en jobb med mye fysisk aktivitet. Etter 3 uker merker mann ikke noe til det. Jeg er også omskjært, har ikke noe problem med det og syns det ser mye bedre ut. 15 år. Bare lurer på en ting, har et slags arr som går rundt hele penisen nærme ved penis hodet, er det normalt for omskjærte gutter? Dette er vel hvor huden og sydd sammen igjen, og er 100% normalt. Grunnen til at du har arret er nok fordi du har en hudtype som lager mer markante arr. Jeg har også dette 'arret' rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg