Laman Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Noen som vet om det kommer noen flere FPS-er som for eksempel Halo? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 ....i de nermeste åra? Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 ....i de nermeste åra? Et tips: Du kan redigere meldingen dine. Lenke til kommentar
tcb77 Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Return to castle wolfenstein kommer på xbox i mai.Har en spillbar demo og den er helt konge.Frameraten og grafikken er mye bedre enn Halo. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Return to castle wolfenstein kommer på xbox i mai.Har en spillbar demo og den er helt konge.Frameraten og grafikken er mye bedre enn Halo. Seriøst? hvor fikk du tak i den? den demoen MÅ jeg ha! Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Desverre, jeg ser ingen bra FPS på konsoll i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Denne burde kunne bli bra! ...for de late som ikke gidder trykke linker; det er OFP Cold War Crisis for XBox... Ellers er det jo MoH. Rising Sun som kanskje kan bli bra? Lenke til kommentar
tcb77 Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 demoen fulgte med et amerikansk xbox bladmen har også sett den online.Den er på 184 mb Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 demoen fulgte med et amerikansk xbox bladmen har også sett den online.Den er på 184 mb Okey, hvor fikk du tak i det da? skulle likt å prøve den demoen... Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Return to castle wolfenstein kommer på xbox i mai.Har en spillbar demo og den er helt konge.Frameraten og grafikken er mye bedre enn Halo. *kremt* ...greit nok at spillet er bra, men grafikken er IKKE bedre enn Halo. Det mest positive med RTCW er att det er online via Xbox Live! + at grafikken er blitt vesentlig bedre i release-versjonen i forhold til demo'en. Lenke til kommentar
chaOs Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Doom3 burde jo være favoritt Lenke til kommentar
tcb77 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 til CodeXP. Jeg har både Halo og RTCW demo,har spilt begge to mye. Hvis du har spilt begge og ikke ser den store forskjellen i framerate+grafikk så må du en tur til legen. Forskjellen er natt og dag,misforstå meg ikke Halo er megabra men frameraten og grafikken er MYE bedre på Rtcw. Halo er vannvittig tregt i bevegelsene,det irriterer meg kraftig med spillet. Hvordan spillbarheten i RTCW blir gjenstår å se da,grafikk og framerate er viktig men ikke alt. Lenke til kommentar
tcb77 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 til paranoide: jeg lånte demoen av en kamerat og la den inn på HD,bladet selges kun i usa tror jeg. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Hvor lenge er det til DOOM3 kommer? Lenke til kommentar
tcb77 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Doom3 har ikke fått noen dato på xbox ennå,den er kun annonsert. Forhåpentligvis så kommer den til neste år engang. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 brute force. selv om det er ett tredjepersons-skytespill er mange elementer hentet fra halo (styring blandt annet). i følge ign (som har prøvd det) kan det bli en halo-killer! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Hørte at det kom til pc først, og så skal de kanskje gi ut for xbox senere....stemmer dette eller? Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Må vel nesten nevne at det Half life 2 antagelig kommer ut en gang i høst. Edit: Så akkurat at det dreier seg om Æksbåksen, så glem HL2 Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Halflife kommer til Æksbåkks'n også. -Har jeg hørt.... :-? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Halflife kommer til Æksbåkks'n også.-Har jeg hørt.... :-? Hmm.. er ikke konfirmert enda, men kommer garantert... Valve påstår du skal kunne kjøre "bra" (30fps, grei gfx) det på en pIII 700 med et directx 6 basert kort og 64 ram. Med dette i tankene ser jeg ikke bort ifra en glimrende xbox versjon (det blir jo optimalisert for xbox specs, så nydelig grafikk og framerate er nærmest garantert:D ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå