lknight Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 korleis blir det hvis eg kjøper skjermkort fra sverige?? blir det toll og ekstra kostnader på kortet, eller...? eg har en bekjent i sverige som kunne kjøpt skjermkort for meg, men eg veit ikkje om det blir toll og sånt... nogen som veit? beklagar hvis dettan har blitt spurt før, men eg fant ikkje noge da eg søkte på det her... Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvis kameraten din fra Sverige kjøper og sender kortet som gave til deg så skal det være tollfri. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 skjønner. men hva hvis en kjøper skjermkortet i en svensk butikk også sender de varen over til meg?? da blir det vel toll/moms på det kortet, sant? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dette varierer litt, enkelte ganger går pakkene uten tollgreiene forbi men om de bestemmer seg så ja, du kan bli og burde bli toll og MONS belagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå