isetan Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Her er bilder: http://www.mml.com.tw/block/forum/index.ph...17351&f=365 her er test: http://www.pctuner.net/articoli/notebook/1...tainment/1.html Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 hmm.. hvordan aktiverer jeg bluetooth på bærbaren? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Er det 250 GB HDD og 4 GB RAM på den rød modellen fra PS? Har sendt mail og de har noen av den igjen. Ba om spec-liste, men har ikke fått svar enda. Endret 24. februar 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er det 250 GB HDD og 4 GB RAM på den rød modellen fra PS? Har sendt mail og de har noen av den igjen. Ba om spec-liste, men har ikke fått svar enda. stemmer det. både blå og den røde har nesten samme spesc, 4 gb ram og 250 gb hd. Det er vel cpu som skiller dem litt. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 hmm.. hvordan aktiverer jeg bluetooth på bærbaren? Hehe! Har du ikke rukket å utforske pcen så mye? Satt og undret på det samme for noen dager siden. Oppe på "panelet" så styrer du Bluetooth og Wlan ved hjelp av samme knapp. Ser ut som en antenne eller noe slikt, rett ved siden av Webcam-knappen. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noen som har kjøpt nye 13,3" veske til denne maskinen? Synes den medfølgende er litt pinglete. Føles ut som jeg skal glippe maskinen hele tiden når jeg bærere den med én hånd. Lenke til kommentar
Zantrix Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg får min EX310 denne uken! Håper jeg blir fornøyd, slik det ligger an nå så tror jeg at jeg blir knallfornøyd! Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Yes! da er endelig min i hus, blå ex300 så langt so good Endret 24. februar 2009 av usb on a stiiick Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Legg ut litt "live photos" av den blå også da! Er sikkert penere i virkeligheten den også, i forhold til bildene som lå på PS.no. Lenke til kommentar
Zantrix Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Men er det enda INGEN som har prøvd noen form for spilling? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Men er det enda INGEN som har prøvd noen form for spilling? Har prøvd crysis warhead på den, med nesten alt på low og med oppløsning 1280*800 fikk jeg en fps på rundt 20-30. Har bare prøvd dette spillet. Endret 25. februar 2009 av Elensar Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Begge PCene er nå borte fra PS.no`s sortement. Noe rart for da jeg ringte PS forrige uke sa de at de skulle fortsette å ta inn fler til samme pris.. Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ringte nettopp og spurte ps.no, de fikk IKKE EX300/310 inn igjen. Lenke til kommentar
k0n Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fikk min EX300 (blå) i dag, har ikke prøvd spill på den ennå, HL 2/CS blir vel det jeg prøver først. Viften synes jeg går hele tiden, selv på batteri, uten at den bråker noe serlig. Batteriet stikker litt ut bak, uten at det er noe problem, dog har det veldig lang batteritid! Tror jeg fikk en 4 timer batteritid. Så at det var noen her som måtte "trikse" med D-Link DIR-655 ruteren for å få "connection", har frendeles ikke fått til å koble til trådløst, verken med dlink-ruteren eller Ruter\modem\ip-telefon - boks fra tele2. Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Ringte nettopp og spurte ps.no, de fikk IKKE EX300/310 inn igjen. har dem på datakjeden både rød og blå utgave datakjeden - msi ex300/310 Endret 25. februar 2009 av usb on a stiiick Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 hvor lang tid tok det fra den ble sendt til den var framme på postkontoret hos dere som har fått sine pcer? hatt samme status på sendingen i over 26 timer på postens sporing. Lenke til kommentar
reduxxx Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har min data også liggende på omlastingsterminalen i drammen. Stod at den ble innlevert kl. 20.00 mandag, om kom til drammen idag. Var nok for sent å sende den videre fra kristiansand på mandagen! Krysser fingre og tær for at den er her imorgen formiddag:D Lenke til kommentar
Mackaiwer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 hvor lang tid tok det fra den ble sendt til den var framme på postkontoret hos dere som har fått sine pcer? hatt samme status på sendingen i over 26 timer på postens sporing. Til tross for god service og hjelp fra ps.no: I mitt tilfelle ble EX310 liggende på lager hos Tollpost Globe i Oslo en hel arbeidsdag og først sendt videre da jeg oppdaget dette på sporingsinformasjonen. Skyldes at Tollpost Globe ennå ikke takler ÆØÅ i begynnelse av adressenavn (noe andre løste for mer enn 20 år siden....) Jeg har ennå ikke prøvd å koble meg opp mot nettet, men ser at det brukes Atheros trådløs. Årsaken til lav pris kan være denne: På en bærbar MSI VR610 til veldig lav pris, nylig kjøpt av my favorite wife) var det kort med installert Atheros driver som ikke funket og driverløsningen fra norsk MSI-support funket heller ikke. .... Etter en tid med USB-dongle fant jeg en driveroppdatering som løste problemet. Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 hvor lang tid tok det fra den ble sendt til den var framme på postkontoret hos dere som har fått sine pcer? hatt samme status på sendingen i over 26 timer på postens sporing. min kom rimelig kjapt .. den ble sendt på mandag og jeg hentet den på posten i går ettermiddag fikk seff mld på mobilen om henting av varen Lenke til kommentar
Mackaiwer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 1) Ikke noe problem med Atheros-driveren. Rett ut på nettet uten problem 2)Sammenligning VISTA-ytelse: Min lille ferrarirøde er som (forventet) kulere, men litt svakere enn den blå: Rød EX310 / Blå EX300 ------------------------------------------------------------- CPU: 4,7 / 4,9 RAM: 5,5 / 5,9 Grafikk: 4,4 / 4,5 Spillgrafikk:4,3 / 4,3 Harddisk: 5,1 / 5,2 ------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå