chrizz Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 jeg får min blå først den 20.feb..legg gjerne ut noen bilder/erfaringer osv.. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Min blir sendt i morgen, så håper de har lager i nærheten av kr.sand.. så jeg kan få den så fort som mulig.. Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 hmm.. har dere fått sendings dato på deres ? :O Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 hmm.. har dere fått sendings dato på deres ? :O Ja, min er sendt frå ps.no lageret no. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) hmm.. har dere fått sendings dato på deres ? :O Ja, min er sendt frå ps.no lageret no. Min også.. Varen blir sendt i fra arendal så jeg burde ha den i morgen.. noen som vet om det går ann og hente varen halvveis på turen? altså min bærbar skal leveres 1 time sør for kr.sand.. men jeg går på skole i kr.sand så hadde vært fint og fått hentet den her.. Endret 16. februar 2009 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
NouBen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Haha! Desperat og utålmodig Lionel? Akkurat som en liten unge på julaften du nå Vet godt hvordan du har det nå, kan ikke få varene fort nok Lenke til kommentar
Haugalandet Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 På min bestilling står det bare "Under plukking". Jeg bestilte den kl 1816 samme dag som tilbudet kom ut... Er spent på om batteriet stikker ut siden det er 8 cell. Skulle også ønske det var Firewire på den, slik at jeg kunne koble til videokamera. Men jeg kan vel putte i en slik en http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=97897&model= Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Haha! Desperat og utålmodig Lionel?Akkurat som en liten unge på julaften du nå Vet godt hvordan du har det nå, kan ikke få varene fort nok hehe det kan man si men men.. har den mest sannsynelig i morgen kveld Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 hmm, hos meg så står det: Venter på varer (2009.02.20) den kommer nok til slutt i mens kan jeg spille litt xbox hihi Lenke til kommentar
pittball Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fikk min idag (den blå), men under 1. oppstart når innstalleringen sto å sullet så gikk strømmen å pc'en slo seg av... Når jeg prøver å starte den opp nå så kommer startbildet ("MSI"-logo å setup, boot-meny) opp, så svart bilde og så kommer MSI-bildet opp igjen. Noen som vet om det er en "snarvei" for å starte hele greia på ny? Som om det var 1. oppstart igjen på en måte? Syyyyyyykt irriterende! Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 stikker batteriet ut på den blå? Lenke til kommentar
pittball Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 stikker batteriet ut på den blå? Jupp Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 da så...var redd for d ja Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Da har jeg fått bærbaren i hus og testet den noen timer.. Den spiller ikke av blueray plater, den så overhode ikke ut som på bildet.. Den er blå metallic farget på topplokket, men ser man skrått på lokket ser det helt svart ut.. Kun når man står rett over det vil man se blåfargen.. men jeg er positivt overrasket angående utseende på den.. Går fint og bare ha bærbaren på fanget i opp til 30-40 minutter.. men så blir det rimelig varmt.. Ytelse i vista: CPU 4,9 RAM 5,9 Grafikk 4,5 Spillgrafikk 4,3 Harddisk 5,2 Batteritiden tester jeg nå, hatt den på i 1 time uten lader og den står på strømsparing, jeg surfer og msn.. 70% batteritid igjen nå.. så circa 3 timer og 30-40 minutter holder den nok.. Det mest irriterende er at jeg har noen knapper på høyreside av Enter og backslash, så når jeg trykker enter fort trykker jeg ofte litt feil.. Men til nå er jeg godt fornøyd med den, absolutt verd 5000, hehe Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 lionel_luthor, tar du en liten test ved avspilling av filmer også ? HD kvalitet ? hmm, sjekket min ordre status hos ps, der står det Venter på varer (2009.02.23). noen andre enn meg som har fått denne ? jeg bestilte den blå 11.02 .. hmm Lenke til kommentar
Theoball2 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Mottok min lille røde EX310 i morges. Funker veldig fint, kjapp liten sak. Batteriet stikker litt ut og legger på litt vekt, men ikke noe stort problem for meg. Alt funker knirkefritt. Har testet Iron Man H264 i vlc, og denne går som på skinner, men har ennå ikke testet via HDMI - porten. Har ikke fått testet full HD ennå Negativt: - Litt kjipe taster - Litt stort batteri - Måtte trikse med trådløs-routren for å komme på wifi (DIR-655) Positivt: - Alt annet Endret 18. februar 2009 av Theoball2 Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 noen som har bemerkninger angående støy og varme på disse maskinene? Lenke til kommentar
isetan Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har nettopp bestilt den røde MSI. Hva har dere som har fått den, å si om den? Må innrømme at dette var et impulskjøp.... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Vifta legger du ikke merke til, men det virker som om den blir fort varm. Likte ikke helt disse toucpad knappene. Så langt er jeg veldig fornøyd med den, beste kjøp på lenge!. Lenke til kommentar
isetan Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hva mener dere med at tastene er kjipe eller at dere ikke likte touchpaden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå