Gå til innhold

MSI EX300 Blå / MSI EX310 Rød Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm..

har dere fått sendings dato på deres ? :O

 

Ja, min er sendt frå ps.no lageret no.

 

Min også.. Varen blir sendt i fra arendal så jeg burde ha den i morgen.. noen som vet om det går ann og hente varen halvveis på turen? altså min bærbar skal leveres 1 time sør for kr.sand.. men jeg går på skole i kr.sand så hadde vært fint og fått hentet den her..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Fikk min idag (den blå), men under 1. oppstart når innstalleringen sto å sullet så gikk strømmen å pc'en slo seg av... Når jeg prøver å starte den opp nå så kommer startbildet ("MSI"-logo å setup, boot-meny) opp, så svart bilde og så kommer MSI-bildet opp igjen. Noen som vet om det er en "snarvei" for å starte hele greia på ny? Som om det var 1. oppstart igjen på en måte?

 

Syyyyyyykt irriterende! :(

Lenke til kommentar

Da har jeg fått bærbaren i hus og testet den noen timer.. Den spiller ikke av blueray plater, den så overhode ikke ut som på bildet..

Den er blå metallic farget på topplokket, men ser man skrått på lokket ser det helt svart ut.. Kun når man står rett over det vil man se blåfargen.. men jeg er positivt overrasket angående utseende på den..

 

Går fint og bare ha bærbaren på fanget i opp til 30-40 minutter.. men så blir det rimelig varmt..

 

Ytelse i vista:

CPU 4,9

RAM 5,9

Grafikk 4,5

Spillgrafikk 4,3

Harddisk 5,2

 

Batteritiden tester jeg nå, hatt den på i 1 time uten lader og den står på strømsparing, jeg surfer og msn.. 70% batteritid igjen nå.. så circa 3 timer og 30-40 minutter holder den nok..

 

Det mest irriterende er at jeg har noen knapper på høyreside av Enter og backslash, så når jeg trykker enter fort trykker jeg ofte litt feil..

 

Men til nå er jeg godt fornøyd med den, absolutt verd 5000, hehe :)

Lenke til kommentar

Mottok min lille røde EX310 i morges. Funker veldig fint, kjapp liten sak. Batteriet stikker litt ut og legger på litt vekt, men ikke noe stort problem for meg. Alt funker knirkefritt.

 

Har testet Iron Man H264 i vlc, og denne går som på skinner, men har ennå ikke testet via HDMI - porten. Har ikke fått testet full HD ennå

 

Negativt:

- Litt kjipe taster

- Litt stort batteri

- Måtte trikse med trådløs-routren for å komme på wifi (DIR-655)

 

Positivt:

- Alt annet

Endret av Theoball2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...