fluxar Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er litt misfornøyd med PS.no. Sendte mail til dem for ca to uker siden og spurte om de kom til å få inn flere av den blå siden den for øyeblikket var utsolgt. De svarte at det gjorde de ikke, men at de hadde flere igjen av den røde. Så siden det ikke var så veldig stor forskjell valgte jeg å bestille den røde. Men i dag kom kontrabeskjed til tross for at de skulle få den inn på mandag. Nå kan de plutselig ikke levere. De sa at de ikke hadde fått inn så mange som de ville Føler meg litt snurt siden det ser ut til at folk her har fått sendt ut pcen fra PS på mandag. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er litt misfornøyd med PS.no. Sendte mail til dem for ca to uker siden og spurte om de kom til å få inn flere av den blå siden den for øyeblikket var utsolgt. De svarte at det gjorde de ikke, men at de hadde flere igjen av den røde. Så siden det ikke var så veldig stor forskjell valgte jeg å bestille den røde. Men i dag kom kontrabeskjed til tross for at de skulle få den inn på mandag. Nå kan de plutselig ikke levere. De sa at de ikke hadde fått inn så mange som de ville Føler meg litt snurt siden det ser ut til at folk her har fått sendt ut pcen fra PS på mandag. Den blå ble utsolgt før mandag, men du har fått bestillt den røde? Lenke til kommentar
fluxar Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, jeg bestilte den røde. Det eneste var at de ikke kom til å få den inn før mandag denne uken (16.03). Men følte ikke at 1,5 ukes ventetid var noe problem. Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hadde bestilt en rød den første gangen de sa de ikke skulle få inn flere blå. Plutselig fikk de inn flere og jeg fikk endret på ordren fordi de hadde enda ikke fått inn røde maskiner på lageret. Har vært flere ganger at de sier de ikke får inn flere blå og plutselig får det likevel noen dager senere. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, har vært litt kluss Jeg har iallefall ringt de hver gang jeg skal endre noe på orderen, er aldri kø for å komme fram! Lenke til kommentar
NouBen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er litt misfornøyd med PS.no. Sendte mail til dem for ca to uker siden og spurte om de kom til å få inn flere av den blå siden den for øyeblikket var utsolgt. De svarte at det gjorde de ikke, men at de hadde flere igjen av den røde. Så siden det ikke var så veldig stor forskjell valgte jeg å bestille den røde. Men i dag kom kontrabeskjed til tross for at de skulle få den inn på mandag. Nå kan de plutselig ikke levere. De sa at de ikke hadde fått inn så mange som de ville Føler meg litt snurt siden det ser ut til at folk her har fått sendt ut pcen fra PS på mandag. Enig at PS.no er litt rotete når det på det området. Men tror ikke du skal være lei deg for at du "ikke fikk den blå". Den røde ser helt klart veldig fresh ut! Og, viktigere, det virker som den har noe mindre viftestøy enn den blå. Dersom dette er tilfelle, tror jeg faktisk jeg hadde valgt den røde om jeg skulle bestille en i dag. Lenke til kommentar
fluxar Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Enig at PS.no er litt rotete når det på det området. Men tror ikke du skal være lei deg for at du "ikke fikk den blå". Den røde ser helt klart veldig fresh ut! Og, viktigere, det virker som den har noe mindre viftestøy enn den blå. Dersom dette er tilfelle, tror jeg faktisk jeg hadde valgt den røde om jeg skulle bestille en i dag. Men saken er jo at jeg ikke får den røde (ei heller den blå)! Det var jo den røde jeg bestilte i utgangspunktet. Og det at de bare ringer meg først 2 uker senere og sier at nei du kan ikke få den fordi "atte vi fikk lissom ikke inn alle vi hadde bestilt fra leverandøren" synes jeg er dårlig av PS. Spesielt siden de foreslo i mailen at jeg istedet kunne bestille den røde. Endret 19. mars 2009 av fluxar Lenke til kommentar
fluxar Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) slettet dobbeltpost Endret 19. mars 2009 av fluxar Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Da er jeg enig! Håper de får inn flere engang da! Er jo veldig billig! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 http://global.msi.com.tw/index.php?func=do...mp;prod_no=1200 Gjentar denne, ligger også bilder på side 6 hvis noen vil se av den røde Forresten, jeg har begge to og de er veldig stille! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvorfor linket du til den der..? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Glemte å skrive at det er bedre drivere til pekeflata, så man kan få scroll osv ligger nederst på lista, Synaptics Touchpad Driver heter den. Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Fikk den røde i dag. Hvordan slår jeg på trådløst nettverk? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Du må trykke på den midtereste av de øverste symbolene på den røde snarveisrekka over tastaturet. Den ligner på en parabol Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Du må trykke på den midtereste av de øverste symbolene på den røde snarveisrekka over tastaturet. Den ligner på en parabol ja har trykket på den mange ganger, men det skjer ingenting? Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Skjer absolutt ingenting når jeg trykker på den knappen. Er det noen annen måte jeg kan starte det trådløse nettverket? Håper ikke knappen er defekt Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Skjer absolutt ingenting når jeg trykker på den knappen. Er det noen annen måte jeg kan starte det trådløse nettverket? Håper ikke knappen er defekt prøv og ta i drivere platen du fikk med fra MSI og reinstallere driverene til wlan.. kanskje det hjelper.. Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Skjer absolutt ingenting når jeg trykker på den knappen. Er det noen annen måte jeg kan starte det trådløse nettverket? Håper ikke knappen er defekt prøv og ta i drivere platen du fikk med fra MSI og reinstallere driverene til wlan.. kanskje det hjelper.. Tror driverene ligger inne ok da, vises nå nettverkkort i enhetsbehandling egenskaper i alle fall? Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 skjer ikke noe, nettverkbildet lyser ikke, skal det lyse når det trådløse er blitt koblet på, eller lyser det ikke før det er koblet til en tilkobling? Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Virka nå..måtte visst bare trykke ganske så hardt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå