Gå til innhold

erfaringer med s45?

Anbefalte innlegg

Jeg har bestillt et s45 av "ps data" til kr 4200.- Men har i etterkant kommet over flere komentarer av negativ art vedrørende dette kameraet. Dette tiltross for at kameraet jo har kommet godt ut av flere tester, og da til en langt høyere pris. Lurer derfor på om det er flere brukere av dette kameraet som kan gi meg noen råd på veien. Bør jeg anger meg og heller satse på et annet? Hvilket bør jeg i så fall velge?

Kameraet jeg søker skal være et tillegg til mitt speilrefleks (eos 5) Vil helst ha muligheten for manuelle innstillinger. Men vil nok tro at 80-90% av fotograferingen kommer til å foregå på full automatikk...

Det viktigste for meg er sluttresultatet, hvordan blir bildekvaliteten? Vil jeg kunne få like god bildekvalitet med et ixus 400 eller mju 300 el 400?

(vet jeg da forsaker de manuelle innstillingene..., men det kan jeg leve med dersom det viser seg at automatikken, objektivet i disse skulle levere bedre bilder.)

jeg venter i spenning på svar :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei

har nettopp kjøpt meg powershot s45 og er stor fornøyd med kameraets prestasjoner. god bildekvalitet og brukervennlighet er det mest positive med kameraet. de manuelle instillingene kunne vært mer avanserte men det holder i masse vis. har desverre ikke erfaring med de andre kameraene du nevner men jeg vil garantere deg at det er et solid kjøp til kun 4200kr!!. kjøpte min for 5990 :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...