Evilfish Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 jeg bruker ikke mobil fordi de er små overvåknings systemer, som sakte smelter bort deler av hjernen med sin radioaktivitet og lager kreft der. er jeg den enneste som er paranoid her? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Tja, har vært inne på tanken selv noen ganger . men i dag teppebombes vi likevel av stråling fra alle kanter, umulig og slippe unna. må i tilfelle langt på vidda for å komme unna stråling. men selv der kan du utsettes for det Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 leste i avisa for en stund sia at en gutt som ikke tålte mobilstråling fikk ett spesielt teppe over seg som beskytta han mot det, sto i VG tror jeg. noen annelse om hva dette var laget av? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Mobiltelefoner er ikke radioaktive, og det er ikke påvist noen sammenheng mellom bruk av mobiltelefon og kreft. Stråling fra mobiltelefoner er muligens skadelig ved kraftig eksponering, typisk mange timer om dagen med antenna noe cm fra hodet. Men det er ikke kommet noen entydige forskningsresultater. Det teppe har sansynlig vis en finmasket vev av koppertråden inni. Det kalles ett Faradey bur Denne tråden har ingenting i kategorien ' Rykter og nykomlinger' å gjøre. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er uansett viktig å presisere at mobiltelefonen ikke er radioaktiv (slik som det allerede er nevnt.) Røykvarslere inneholder små mengder radioaktivt materiale. Radioaktiv og elekromagnetisk stråling er to vidt forskjellige ting. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nå får du nok stråling fra trådløs internett, mobilnett, tvnett, radionett, strømnett, mikrobølgeovner, osv osv. Hva kan litt mer stråling gjøre med deg? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Mobiltelefoner er ikke radioaktive, og det er ikke påvist noen sammenheng mellom bruk av mobiltelefon og kreft. Stråling fra mobiltelefoner er muligens skadelig ved kraftig eksponering, typisk mange timer om dagen med antenna noe cm fra hodet.Men det er ikke kommet noen entydige forskningsresultater. Det teppe har sansynlig vis en finmasket vev av koppertråden inni. Det kalles ett Faradey bur Denne tråden har ingenting i kategorien ' Rykter og nykomlinger' å gjøre. Så du har lest siste nummer av illustrert vitenskap? forøvrig tviler jeg på at den moderate mengden med mobil bruk fra din side er skadelig i det hele tatt Evilfish!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå