OdinTheGod Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Enten er det meg... Eller så er det noe seriøst galt med mobilene til SE for tiden... Jeg bruker mobilen til en hel masse. Musikk, lydbøker, internett, navigasjon, sms, mms, epost +++ Dette er funksjoner jeg bruker så og si hele tiden. Både i jobb og privat. Privat og når jeg jobber alene. Hører jeg mye på lydbok. De siste 8 månedene har jeg hatt: C702 G900 W850 X 2 W980 C905 Problemer med mobilene: 1. Hakking (Lydbok og musikk "hakker") Stadig omstart av mobilen. Mister plassen i lydboka ver gang. 2. Mobilen låser seg. Må ta ut batteri for å få den i gang. Mister plassen i lydbok. 3. Mobilen tar stadig omstart. Mister plassen i lydbok. 4. Dårlig skjerm (som dårlig TV mottak). 5. Meget treg GPS. Virker ikke. 6. Ikke kontakt med minnekort. 7. Ekstremt dårlig batteri levetid. 2-3 timer ved normal bruk. 8. To mobiler W850 og C905 bare døde. Mobilene har vart fra en uke til 6 uker. Hver gang jeg har levrt inn en mobil til rep. Har det gått alt i fra en til 8 uker før jeg fikk den tilbake eller fikk ny. Den siste jeg hadde (C905) fungerte helt fint. Til jeg var en tur på Elkjøp. Mens jeg snakker i mobilen, hører jeg ett høyt PIP... Og så var den død. Hadde hatt den i 8 dager. Til og med minnekortet ble ødelagt da. Inn på rep med den.. 4 til 6 uker å vente på ny.. Og alle lagrede data borte.. Men. Jeg skal ikke ha SE mer... Ikke EFF!!!! Kansje en HTC Touch HD??? Eller iPhone? Æ vetta..... Endret 25. februar 2009 av OdinTheGod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå