Kimelimm Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Da er jeg 16 år. Men jeg er ikke så glad, fordi broren min tok selvmord 2 dager siden ... Uansett... Ha en fin kveld. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Oi sann! Gratulerer med dagen og mine største kondolanser Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Gratulerer med dagen, men er veldig lei meg for broren din Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Denne hører ikke hjemme i gledesutbrudd. Hvis han da ikke var en skikkelig pikk. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Hvor ellers skulle jeg putte eden? De fleste putter bursdagene sine her? Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gratulerer med dagen. Synn det med broren din Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvor ellers skulle jeg putte eden? De fleste putter bursdagene sine her? De fleste putter gledesutbruddene sine her. Dette er ikke et. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Hvor mener du det passer da? :/ Offtopic kanskje ? Beklager om du ble lei deg eller noe altså... Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Trist med broren din, men flott at du er blitt 16 år gammel. Keep smiling. Endring: Misforstå meg rett, det er trist når sånt skjer, men jeg har ikke tenkt til å si "OMGZ, I haz condolancez". Endret 11. februar 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gratulerer og kondolerer Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Bryr meg ikke noe om broren din, egentlig, men flott at du er blitt 16 år gammel. Keep smiling. Endring: Misforstå meg rett, det er trist når sånt skjer, men jeg har ikke tenkt til å si "OMGZ, I haz condolancez". Har rett og slett omtrent aldri blitt mer irritert av å lese en post som da jeg leste dette... Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Teit ordlyd, innlegget er endret. Har rett og slett omtrent aldri blitt mer irritert av å lese en post som da jeg leste dette... Enig, lavt blodsukker etter tungt skirenn. Endret ordlyden i posten min nå. Endring: Til trådstarter - Noe spesielt du gleder deg til, nå som du er 16? Skal du ta mopedlappen eller noe? Endret 11. februar 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
jarah Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Denne hører ikke hjemme i gledesutbrudd. Hvis han da ikke var en skikkelig pikk. Jeg synes du opptrer veldig respektløs med tanke på at broren hans tok selvmord. La oss da ikke starte en diskusjon ut av dette. Kondolerer og gratulerer med dagen. Livet er kjipt ;\ Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Teit ordlyd, innlegget er endret. Har rett og slett omtrent aldri blitt mer irritert av å lese en post som da jeg leste dette... Enig, lavt blodsukker etter tungt skirenn. Endret ordlyden i posten min nå. Endring: Til trådstarter - Noe spesielt du gleder deg til, nå som du er 16? Skal du ta mopedlappen eller noe? Jeg skal ikke ta mopedlappen, sparer heller til bil lappen Men jeg gleder meg jo til å ha tatt trafikalt grunnkurs. Ikke bry deg om det du skrev, alle har sine dårlige dager, jeg tok meg ikke nær av det. Takk alle sammen Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Bla bla bla. Mambo jumbo. Jumbo mambo. Endring: Til trådstarter - Noe spesielt du gleder deg til, nå som du er 16? Skal du ta mopedlappen eller noe? Jeg skal ikke ta mopedlappen, sparer heller til bil lappen Men jeg gleder meg jo til å ha tatt trafikalt grunnkurs. [...] Samme her, fyller 17 i juli. Dette blir off-topic, men vi tok trafikalt grunnkurs på skolen, de som tok mopedlappen betalte 2000 kroner alt i alt tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå