Gå til innhold

16 år idag :)

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bryr meg ikke noe om broren din, egentlig, men flott at du er blitt 16 år gammel. Keep smiling.

Endring:

Misforstå meg rett, det er trist når sånt skjer, men jeg har ikke tenkt til å si "OMGZ, I haz condolancez".

Har rett og slett omtrent aldri blitt mer irritert av å lese en post som da jeg leste dette...

Lenke til kommentar
Teit ordlyd, innlegget er endret.

Har rett og slett omtrent aldri blitt mer irritert av å lese en post som da jeg leste dette...

Enig, lavt blodsukker etter tungt skirenn. Endret ordlyden i posten min nå.

Endring:

Til trådstarter - Noe spesielt du gleder deg til, nå som du er 16? Skal du ta mopedlappen eller noe? :)

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
Denne hører ikke hjemme i gledesutbrudd. Hvis han da ikke var en skikkelig pikk.

Jeg synes du opptrer veldig respektløs med tanke på at broren hans tok selvmord. La oss da ikke starte en diskusjon ut av dette.

Kondolerer og gratulerer med dagen. Livet er kjipt ;\

Lenke til kommentar
Teit ordlyd, innlegget er endret.

Enig, lavt blodsukker etter tungt skirenn. Endret ordlyden i posten min nå.

Endring:

Til trådstarter - Noe spesielt du gleder deg til, nå som du er 16? Skal du ta mopedlappen eller noe? :)

Jeg skal ikke ta mopedlappen, sparer heller til bil lappen :) Men jeg gleder meg jo til å ha tatt trafikalt grunnkurs. :)

Ikke bry deg om det du skrev, alle har sine dårlige dager, jeg tok meg ikke nær av det. :)

Takk alle sammen :)

Lenke til kommentar
Bla bla bla.

Mambo jumbo.

Jumbo mambo.

Endring:

Jeg skal ikke ta mopedlappen, sparer heller til bil lappen :) Men jeg gleder meg jo til å ha tatt trafikalt grunnkurs. :)[...]

Samme her, fyller 17 i juli. Dette blir off-topic, men vi tok trafikalt grunnkurs på skolen, de som tok mopedlappen betalte 2000 kroner alt i alt tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...