jarwa Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Bildet er av min venn som har seg en sigarett. hva syntes forsamlingen? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Dette bildet liker jeg. Det er den avlappede mooden som bildet utstråler som gjør det for meg. Bevegelsesuskarpheten til hånda til modellen gir bildet det lille ekstra! Francis Lenke til kommentar
jarwa Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Takker. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Bra saker. Enkelt men effektivt. Men jeg opplever ikke modellen som avslappa. Jeg ser noe vaktsomt i blikket. Uansett så er det nok mye blikket som gjør bildet. Det at det ene øyet står i kontrast til bakgrunnen gjør at vi vår oppmerksomhet raskt går dit. Jeg er litt usikker på hva jeg syns om midtstilling av motivet. Tror jeg ville foretrukket litt mer luft framfor ansiktet. EDIT: Legg merke til ordet tror i siste setningen. Jeg er langt fra sikker Endret 10. februar 2009 av fototim Lenke til kommentar
KNB Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Enig med fototim, føler ikke at modellen er avslappa. Det er noe med blikket, syns også munnen er litt "anstrengt". Men veldig bra bilde ellers Lenke til kommentar
jarwa Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Takk for fin respons. Jeg prøvde med dette bilde å få frem en type depressiv stemning, som om modellen har en tung tid. vet ikke om men jeg sier meg enig med mer luft på venstre side, men bilde er ikke croppet så det er det uansett ikke noe å gjøre med. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Det som slår meg når jeg ser bildet, er at det har en likhet med May Irene Aasens portrett av sin tidligere samboer, kjæreste og bandkollega Joachim Nielsen. Det var det aller første jeg tenkte på da jeg så bildet ditt, og jeg var nødt til å hente fram boka "Gutta - på veien med Jokke & Valentinerne" for å få bekreftet mitt hunch. Og jeg mener det virkelig som et kompliment, hennes betraktninger som hun fikk på film fra de årene der (kun sorthvitt-fotos) er bilder som jeg er personlig veldig glad i. Uttrykket ligner. Bra! Når du så sier at du prøvde å få fram en depressiv stemning, fikk jeg sangen "Paranoid" på hjernen. Da var det komplett! Love it Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Enkelt og pent bilde. Virker som at vennen din har forlest seg på Håvamål though! "Augo du bruke fyrr inn du gjeng, i kot og i kråom, i kot og i krokom. For d'er uvist å vita kvar uvener sit fyre din fot." Lenke til kommentar
jarwa Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) "Enkelt og pent bilde. Virker som at vennen din har forlest seg på Håvamål though!" Virker som om du har lest deg opp ivertfall. takker for fin kritikk. glad for at bildet får folk til å tenke. morsomt det med Jokke. Endret 11. februar 2009 av jarwa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå