Gå til innhold

Dere på TG03: Hva synes du om Dancing Stage-maskinene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har nå fått snakket ut med DDR-folka, og sånn som det ser ut nå, vil maskinene bli flyttet til en annen del av hallen. Men det spørs om det kanskje ikke er litt for sent nå.

Er klar over hvor populære dansemaskinene er blitt, så drøssevis av dem da jeg var i Filippinene sist sommer. Men jeg hadde aldri trodd at de skulle få noe fotfeste i Norge..!

Hadde heller foretrukket en karaokemaskin (som er like, om ikke mer, populært enn dansemaskinene). Men på den annen side, andre folk ville nok ha reagert på dette også...

Lenke til kommentar
meget artig og se på, har lyst til å prøve men er for gjerrig til å kaste bort penger på det. var morro og se på en jente med asiatisk utseende som hadde på vanskligste og klarte 95% Perfekt ellerno. artig!

Du måtte spesifere at det var en jente med asiatisk utseende.. akkurat som "en neger som vant alle medaljene i ski-vm"?

Lenke til kommentar

Ikke uttal deg om noe du ikke vet....

Jeg var selv kritisk til disse nye "demonene"...

Bestemmte meg for å slenge på en tier, og det var det verdt...

Ble helt hekta og det ble faktisk høydepunktet med TG! Kan ikke bare sitte å spille drittspill som CS hele tiden.

Sving på rockefoten og ha det litt morsomt heller. Anbefaler å danse etter: Solid Harmonie - I want you to want me, den øverste på lista. Meget morsomt.

Lenke til kommentar

Endelig en med samme mening som meg :-)

Men seriøst: Som jeg nevnte i mitt første innlegg, flertallet av dem jeg snakket med på TG03 hadde ikke noe til overs for denne farsotten. Disse maskinene burde aldri vært sluppet ut av Japan og Sørøst-Asia generelt...

For å sette det hele på spissen: Jeg var tidligere en stor fan av musikken til Rednex, spesielt "Cotton Eye Joe". Men for meg er nå denne sangen for alltid blitt svertet og vanæret, på nesten samme måte som svastikaen (som tidligere ble sett på som et lykkesymbol) ble svertet og vanæret av en viss tysk diktator og krigsherre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...