Gå til innhold

Kiropraktikk i Australia eller england

4FrntSTL

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er på let etter noen som kan fortelle meg noe om kiropraktikkutdanning i utlandet. Helst Australia eller England. Og hvis du studerer kiropraktikk i utlandet kan du fortelle meg hvilke fag som trengs for å komme inn på din skole? : ) Er så inni hamperæva vanskelig å finne informasjon om dette :/

Takker for bidrag

Mvh

4FrntSTL

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg er på let etter noen som kan fortelle meg noe om kiropraktikkutdanning i utlandet. Helst Australia eller England. Og hvis du studerer kiropraktikk i utlandet kan du fortelle meg hvilke fag som trengs for å komme inn på din skole? : ) Er så inni hamperæva vanskelig å finne informasjon om dette :/

Takker for bidrag

Mvh

4FrntSTL

Hei:)

Studerer ikke selv, men vurderte det ei stund, så fant frem litt info... Du kan studere det både i England og Australia, men også USA og Danmark:)

denne siden står det litt om kiropraktoryrket, men det står også noen linker til sider som sier hvilke karakterer du trenger på de forskjellige skolene, som igjen har link til skolenes hjemmeside.

De fleste skolene krever at du har stått i hvertfall 2 av følgende fag: 3KJ, 3MX, 3BI og 3FY. Ellers er det en 5-årig utdannelse, hvor du i tillegg må gå et år i praksis. Totalt 6 år altså.

Lykke til:D

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei du finner info på www.kiropraktikk.no . Også alltid trivelig å oppsøke kiropraktorpraksis og be om å få være med å observere, og/eller få info om faget og utdanninga. Håper du allerede er godt i gang med studiet !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...