Gjest øhhh Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 var ute og drakk kaffe med en venninde i dag, hun fortalte meg mye om ekser og tideligere forhold, gjør hun dette for å markere at vi jeg er i vennesonen eller for å hinte mot at jeg burde prøve meg på hu? jeg er helt ok med å være i vennesonen, men jeg tror et forhold med hun faktisk hadde gått jævlig bra, så om hun faktisk driver og hinter så hadde det vært fint å få med seg. Vi har egentlig bare møttesp å fylla før (bortsett fra for mange år siden, fikk nettopp kontakten igjen, hun bodde i en annen by) og da har vi klint/klådd en god del på hverandre. Hadde det ikke vært for disse historiene hadde jeg tenkt at hun definitivt var interisert (har ikke problemer med damene takket være pu ) . Altså, jeg får en sånn rar følelse som jeg altid får med damer jeg kommer langt med (hender titt og ofte jeg plutselig driter meg ut, men den følelsen er for det meste en guide om jeg kan pule personen eller ei). Er egentlig på vei ut døra så dette ble veldig kort og dårlig forklart. så hva tror dere? Lenke til kommentar
Camellia Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 var ute og drakk kaffe med en venninde i dag, hun fortalte meg mye om ekser og tideligere forhold, gjør hun dette for å markere at vi jeg er i vennesonen eller for å hinte mot at jeg burde prøve meg på hu? jeg er helt ok med å være i vennesonen, men jeg tror et forhold med hun faktisk hadde gått jævlig bra, så om hun faktisk driver og hinter så hadde det vært fint å få med seg. Vi har egentlig bare møttesp å fylla før (bortsett fra for mange år siden, fikk nettopp kontakten igjen, hun bodde i en annen by) og da har vi klint/klådd en god del på hverandre. Hadde det ikke vært for disse historiene hadde jeg tenkt at hun definitivt var interisert (har ikke problemer med damene takket være pu ) . Altså, jeg får en sånn rar følelse som jeg altid får med damer jeg kommer langt med (hender titt og ofte jeg plutselig driter meg ut, men den følelsen er for det meste en guide om jeg kan pule personen eller ei). Er egentlig på vei ut døra så dette ble veldig kort og dårlig forklart. så hva tror dere? Ved å snakke mye om ekser og tidligere forhold prøver ofte jenter å "øke sin verdi" ved å fremstå som mer kresen, selektiv og en som kan velge og vrake. Hun setter press på deg for å imponere henne, så det kan bety at hun er interessert. Lenke til kommentar
Gjest øhh Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ved å snakke mye om ekser og tidligere forhold prøver ofte jenter å "øke sin verdi" ved å fremstå som mer kresen, selektiv og en som kan velge og vrake. Hun setter press på deg for å imponere henne, så det kan bety at hun er interessert. AHHHH. Selvfølgelig. Takktakk Tror nok du traff blink der passer veldig godt med hvordan jeg reagerte på det hun sa. I retroperspektiv kunne jeg håndtert det bedre, menmen, sånt skjer =) Ny sjangse i morgen. (Off topic: uff, ser når jeg leste igjenom posten min hvorfor jeg sluttet med narkotika o.O Rart jeg blir forstått) Liten btw til mods: Skriver som gjest fordi en venninde av hu er storbruker av forumet og trenger ikke at de begynner å snakke. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det som er viktig her, er hvordan hun snakker om ekser og tidligere forhold. Hvis hun kun klager og syter over hvor ille det var, så er du nok i vennesonen. Hvis hun der i mot snakker positivt (ikke skryting, kun positiv snakk) om dem, så prøver hun som Camellia sa, å øke sin egen verdi, og kan tyde på interesse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå