Silje83er Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei, håper noen kan hjelpe meg her; Vurderer å kjøpe en 3 år gammel ASUS Pro 60 V X-115 M725 1024MB/80GB. Jeg skal kikke på den i morgen, og hvis jeg liker den kjøper jeg den for 1500 (inkl bæreveske). Eneste er at jeg går litt i blinde; jeg finner ingen referanser til denne pc'en gjennom google. Jeg har alltid hatt mac, og dermed ikke fokusert så hardt på laptop-pc'verdenen.. Er det noen som kan råde meg hva jeg burde se på, og fokusere på når jeg prøvekjører pc'en? Noen kjente feil som asus (generelt) eller denne pc'en (spesielt) har, og som jeg burde sjekke først? Er det en bra pris (når dere ser den informasjonen jeg har til rådighet)? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 du burde få vite hvor lenge batteriet holder da... og når den er 3 år gammel burde du sjekke tastatur, knapper og tuchpad grundig, samt se etter døde pixler i skjermen... eller så fungerer den sikkert helt fin om det ikke skal spilles, redigeres eller bruke nyere programmer... finner litt info om den, men alt er på tysk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå