Ratleto Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Forslag: Side eller søk med produkt med mest differanse i pris, både opp og ned, siste døgn, siste uke, siste måned og siste år. Gjerne med mulighet for å velge hovedkategori og underkategorier. Edit: Endring av slutten på emnetittel Endret 9. februar 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei, Det hadde vært stilig. Det eneste problemet jeg ser umiddelbart med dagens løsning er at hvis feilpriser skulle dukke opp på produkter (blekkpatron på skriver etc.) så vil disse allikevel vises på nevnte side. Dessverre har vi ikke ressursene til utvikling per i dag, men jeg noterer meg forslaget ditt. Spennende! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Fint. Litt "svinn" må man jo regne med. Kall det "beta". En ting til jeg kom på, var at differansen burde kunne velges i forhold til både kroner eller prosent - eller begge deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg