Gjest sjenert Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hoy! Enkelt og greit; Jeg har problemer med og komme i kontakt med jenter. Når jeg først har blitt kjent med dem, er det ikke noe problem. Men det er det og bli kjent, og komme i kontakt med dem som er værst! Alle jente-vennene mine er enten opptatt, eller liker meg ikke. Jeg er lei av og være singel og vil finne meg en, men hvordan skal jeg komme i kontakt med ei? På skolen kjenner jeg flesteparten av jentene, og de ligger i kategoriene nevnt over her. Hvordan gjør man det? Går rundt på sentret, stopper en forbipasserende og begynner og prate? Sende brev på nettby/facebook? Trenger hjelp Lenke til kommentar
Camellia Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hoy! Enkelt og greit; Jeg har problemer med og komme i kontakt med jenter. Når jeg først har blitt kjent med dem, er det ikke noe problem. Men det er det og bli kjent, og komme i kontakt med dem som er værst! Alle jente-vennene mine er enten opptatt, eller liker meg ikke. Jeg er lei av og være singel og vil finne meg en, men hvordan skal jeg komme i kontakt med ei? På skolen kjenner jeg flesteparten av jentene, og de ligger i kategoriene nevnt over her. Hvordan gjør man det? Går rundt på sentret, stopper en forbipasserende og begynner og prate? Sende brev på nettby/facebook? Trenger hjelp Bli kjent med jenter via jentevennene du allerede har? Jenter pleier å ha venninner. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det eneste jeg veit er at det er forsvinnende få jinter som kommer uanmeldt på besøk hit. Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er bare å ringe det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har jeg forstått det rett, lurer vel trådstarter mest på hvordan man tar skrittet over fra vennesonen og over til flørte- og potensiell kjæreste-sonen. Lenke til kommentar
Camellia Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Uuuuh, det er ikke så lett. Er man i vennesonen er det vanskelig å komme seg ut. Det er som en enveiskjøring med en bil uten revers. Iallefall av det jeg har erfart. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Som det virker på meg, så er ikke problemet ditt å bli kjent med jenter.. For som du selv sier: På skolen kjenner jeg flesteparten av jentene Det virker som at problemet ditt er at du blir pent plassert i vennesonen hver gang. Hvorfor? Vel, jeg tror kanskje at du er en av de som går under snill-gutt-kategorien. Den personen som har mange jente-venner, ingen kjæreste, og alle jente-vennene klager over alle gutter til deg, og sier "kan ikke flere være som deg?". Jeg har selv vært akkurat den fyren, og feilen jeg gjorde var at hver gang jeg ble kjent med ei jente, så ga jeg signaler om vennskap helt fra begynnelsen av. Jeg turte ikke å ta sjangsene på å vise hva jeg egentlig ville, og prøvde hele tiden å gå vennskap-til-forhold-veien, og det er en veldig hard vei å ta. Det du må gjøre når du møter ei jente du vil bli bedre kjent med enn bare vennskap, er å vise interesse og intensjoner fra første stund. Bruk øyekontakt, kroppspråk, berøring og subtile hint til å vise interessen din helt fra aller første hei. Ja, dette kan være veldig ubehagelig i begynnelsen for de som ikke er vandt til det, men her må du bare ta et skritt ut av sikkerhets-boblen din, og ta sjangsen. Du har absolutt ikke noe å tape på det. Hvor du skal møte disse jentene? Over alt! Via kamerater, via venninner, tilfeldig på byen, tilfeldig på shoppingsenteret, over alt. Man må bare tørre å ta den første kontakten, og så vise interesse og intensjoner fra første stund, så er mye gjort. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest sjenert Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 HEI! Tusen hjertelig takk for svar! Hjalp mye. Har egentlig flere problemer. Både det og bli kjent med, og så det og ta ett skritt videre. Jeg sier jeg kjenner flesteparten av jentene på skola, men det er nødvendigvis ikke mange. Går på en skole hvor 95% er gutter Jeg er sterkt redd for at jeg blir plassert i vennesonen. Selv om jeg prøver så godt jeg kan og vise interesse, ved og si rett ut at jeg liker jenta. Men viser det kanskje ikke godt nok! Jeg blir sett på som snill og hjelpsom av alle jentene jeg kjenner. Det jeg må gjøre videre nå, er og bli kjent med nye jenter da jeg er i vennesonen hos alle jeg kjenner nå. Dere sier jeg kan bli kjent med jenter via vennene mine? Hvordan skal jeg gjøre det da? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ojsann! Der så jeg en alvorlig feil, som er en av hovedgrunnene til at du blir plassert i vennefella.. Selv om jeg prøver så godt jeg kan og vise interesse, ved og si rett ut at jeg liker jenta. Man skal ALDRI si hva man føler for ei jente før man er sammen. Ja, det funker på film, men det funker bare i 1-2% av gangene i det virkelige liv. Eneste jentene det funker på er de som er 110% sikker på sine følelser for deg. Ved å legge alle kortene på bordet på den måten, vil du fjerne hele liker-han-meg-spenningen som hun føler. Du vil sette henne i en situasjon hvor spenningen er borte, og hun vil føle et press på å gi deg et svar og finne ut av følelsene sine i løpet av et par sekunder. Og er det noen som helst tvil (som det alltid er i begynnelsen) vil hun velge den sikre og trygge veien, og det vil være å plassere deg pent i vennesonen. Rett og slett for å beskytte seg selv. Man skal alltid VISE interesse og intensjoner. Aldri si det. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvis du vil bli kjent med jenter må du ta kontakt med dem. Gå bort og si: Hei! Jeg heter blablabla. Og så tar du det derifra. Snakk med alle jenter du ser, overalt Vær gjerne litt fysisk av deg. Klem dem når du introduserer deg. Løft dem opp og snurr dem rundt mens du klemmer dem <-- Dritkult! Stikk innom sjekketråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå