kimmen12 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Heisann.. Tenkte jeg skulle ha meg en nytt abb. For tiden har jeg OneCall, men sender en god del mer meldinger no enn jeg gjorde før da jeg hadde det. Nå er regningene oppe i 5-700kr. Så hvilket abb. passer for meg egentlig? Har sett på Djuice Nonstop, med gratis sms, men månedsprisen ligger på 299,- Er det noen abb. som er billigere? Jeg ringer ikke så allverdens så det er ikke det største problemet. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 gå inn på www.telepriser.no og plott inn dine tall og voila du finner det billigste abb. for deg Lenke til kommentar
Babality Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvor mange SMS sender du ca? Hvis regningen din på mellom 500-700 kroner for det meste baserer seg på SMS kan et Djuice abbonoment som er billigst på ringepriser, og tillegstjenesten SMS addict for 199 i måneden som gir deg 3000 meldinger være noe? http://www.djuice.no/tjenesterogbruk/meldinger/30909.o2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå