fredrick4 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 hei! kjøpte meg lbp for ei uke siden på spaceworld, og jeg synes ikke spille passet meg spesilet godt så lure jeg på om jeg har noe bytte rett på spille etter jeg har åpnet det? takker for svar;) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nei,du har ingen rett. Men tror at hos spaceworld så kan du bytte spillet i et annet spill innen en uke. Men dette gjelder kun spaceworld. Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Nei,du har ingen rett. Men tror at hos spaceworld så kan du bytte spillet i et annet spill innen en uke. Men dette gjelder kun spaceworld. er du sikker på at det er bare 1 uke? kjøpte det 30.01.09 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ganske sikker på at det kun er en uke ja, men det er jo ikke verre enn å gå innom og høre med de. Kan hende at de er snill og tar imot det. Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Ganske sikker på at det kun er en uke ja, men det er jo ikke verre enn å gå innom og høre med de. Kan hende at de er snill og tar imot det. ok;) Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 si fra her m du fikk byttet det da Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 er ikke bytterett(ett ord) på spill du har åpna, men du kan alltids selge det til eb games, men ikke for like mye du kjøpte det for. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Da er det i så fall bedre å prøve å selge det til noen du kjenner. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har du fått byttet det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå