Skribenten_ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg lurer på om det finnes en triks eller metode på å få tidsriktige søk av artikler og nyheter. Det hender foreksempel på google.no hvor jeg vil søke på "test av grafikkort". Resultatet kommer opp, jeg klikker så på en av de første relevante ariklene, og tenker..hva*** artikkelen er fra 2004!! Har den artikkelen der fått lov til å ligge på toppen av google søket i hele 5 år!! ikke kom å si at det ikke er gjort en eneste test av grafikkort siden 2004! Vis jeg foreksempel lurer på hvor langt vi har kommet innen for behandlign av kreft, så dukker det om en fjollete artikkel fra 2007! vi har vel da kommet et lite steg lenger enn det vi var i 2007 har vi ikke? Finnes det en side der ute, eller en metode som gjør at ting blir litt mer tidsrelevant? i søket ditt? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 http://www.google.no/advanced_search?hl=no Du kan f.eks velge kun treff fra siste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå