si Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Var på jobbtur til Bath, og fikk tatt litt bilder. Disse er fra lyktene utenfor de romerske badene. Fin by -anbefales! Men altså, hva synes dere om dette? Her er de samme bildene i sepia. Hva er best? Andre forlag til etterbehandling? -si edit: Glemte BK i tittelen... Endret 10. februar 2009 av si Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Liker det første ganske godt. Litt forstyrrende med skiltet forran lampa i forgrunnen. (ett lite skritt til venstre hadde hjulpet) Hadde også likt å se det med litt uskarp bakgrunn, ev fått med mer av den. (særlig i nedkant). Det kan også rettes opp noe. Det andre bildet syns jeg ikke noe om. Endret 9. februar 2009 av Phaser_ Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg liker definitivt det første bildet best. De typiske Engelske formene du har avbildet er noe jeg savner med England, og noe jeg kunne brukt mye tid på å forografere selv. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker farger eller sephia best. Jeg kunne godt tenkt meg at fokuspunktet var noe lengre foran i bildet, og kanskje en smule mer DOF . Mvh Francis Lenke til kommentar
Itw Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Klart best var bilde 1 i sepia. Var flott og se på.. Lenke til kommentar
si Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Takk for tilbakemeldinger! Enig med det skiltet - jeg stod en stund og prøvde forskjellige vinkler. Husker ikke helt hvorfor jeg ikke kunne gå lengre til venstre, tror kanskje jeg stod oppå noe. Dette er en crop, skal se om jeg får laget en annen versjon med mer bakgrunn når jeg kommer hjem. Det er Bath Abbey i bakgrunnen forresten, klosterkirken der den første kongen av England ble kronet. Jeg klarer heller ikke å bestemme meg for sepia eller farger. Har en versjon i svarthvitt også, men det ble litt mye å poste... -si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå