Jan-E. Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ble lei av å ikke få til java i Ubuntu 8.10 så jeg installerte Mint 6 på min Dell bærbare og voila, alt virker. Men, når jeg installerte samme Minten på en Toshiba bærbar så virker ikke javaen der. Hva skjer??? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Spørs om det er noe rot i pakkene etter oppdatering el. Det er Sun Java du skal ha? Sjekk i synaptic om det er installert, og prøv evt å reinstallere.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 "Virker ikke" er forøvrig en veldig dårlig feilbeskrivelse, hva mener du med det? "Java" er også såmangt, mener du å kjøre lokale java-programmer, java-plugin i nettleser, kompilering av programmer eller hva? Hjelp oss å hjelpe Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Spørs om det er noe rot i pakkene etter oppdatering el. Det er Sun Java du skal ha? Sjekk i synaptic om det er installert, og prøv evt å reinstallere.. Sammenlignet synaptic fra Dell'n og sun-java 6 plug-in manglet. Når jeg nå åpner en nettside hvor jeg trenger java så kommer den beskjeden om at Firefox mangler et programtillegg. Jeg trykker da installer java 6 plug-in, men får da beskjed om at det feilet. "Virker ikke" er forøvrig en veldig dårlig feilbeskrivelse, hva mener du med det? "Java" er også såmangt, mener du å kjøre lokale java-programmer, java-plugin i nettleser, kompilering av programmer eller hva? Hjelp oss å hjelpe Gjelder Firefox nettleser. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Det var et Firefox problem. Lastet Java console fra Firefox sine sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå