Marius66 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei , blir ferdig med fagbrevet som murer til sommeren, så etter sommeren blir det back to school . Jeg har alltid hatt karakteren 3 i matte i alle år, men var ikke motivert å brydde meg ikke om skolen før i tiden (opprørsalderen) . Det jeg lurer på er , er det er must at du er et geni, for å bli ingeiør eller klarer du det hvis du har nokk motivasjon ? Noen som har erfaring om hvor hardt det er ? spesielt matten jeg tenker på. takker for alle svar Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Geni trenger du absolutt ikke være, det (eneste) som teller er motivasjon, guts og arbeidsvilje. Vet ikke hvor mye arbeid du ser for deg men jeg kan fortelle at det instituttet jeg studerer ved går ut fra en "normert" arbeidslast på 45 timer i uken. Dersom du klarer å legge deg på dette nivået vil du ikke ha noe problem med å gjøre det godt på ingeniørutdannelsen, dette er dog forutsett at du får med deg det som læres på forkurset. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Motivasjon holder, men den må være genuin. Er det så som så med realfagsforståelsen, vil du gjøre klokt i å møte opp til mest mulig forelesninger og øvinger. Daniel Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Du kommer langt med middels mattekunnskaper og hardt arbeid, men ikke forvent A-er og B-er i mattefagene (i mange andre fag er det ikke nødvendigvis så vanskelig å få disse karakterene). Hvis tilfellet hadde vært at du hadde jobbet som en helt for treerne burde du tenkt deg om et par ganger ekstra, men det er det heldigvis ikke, etter hva jeg forstår. Endret 10. februar 2009 av Endre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå